نسخه چاپی

سخنگوی دولت مجلس را متهم كرد!

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از سخنان محمدباقر نوبخت اظهار داشت: سخنگوی دولت مجلس را به دروغگویی متهم كرد و این ادبیات درستی نیست كه گفتند مجلس باید عذرخواهی كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی تذکری با استناد به ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس نسبت به سخنان محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت واکنش نشان داد و اظهار داشت: آقای نوبخت سخنگوی دولت اعلام می‌کند که گزارش دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه در مورد برداشت ۴.۱ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی دروغ است و این حرف را روزنامه‌ها نمی‌زنند، بلکه سخنگوی دولت مجلس را به دروغگویی متهم می‌کند.

وی ادامه داد: مردم می‌گویند گفته بودند که نان ۳۰ درصد گران می‌شود، اما ۱۰۰ درصد گران شد و یا مردم را تشویق کردند که در بورس سرمایه‌گذاری کنید و ما هم حمایت می‌کنیم، اما حمایت نکردند. بعد مجلس را به دروغگویی متهم می‌کنند.

این نماینده مجلس برهمین اساس تصریح کرد: این ادبیات درست نیست که یک قوه را متهم به دروغگویی کنند؛ آیا ما ناظر بر دولت هستیم یا دولت بر ما ناظر است؟

رسایی افزود: ادبیات درستی نیست که گفتند مجلس باید عذرخواهی کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: این ادبیات نادرست است و باید توجه داشت که دیوان محاسبات مرجع رسمی است. بنابراین دولت هم اگر اشکالی بر این گزارش وارد می‌داند، مستندات خود را به کمیسیون ارائه دهد و این مستندات در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...