نسخه چاپی

رفع حصر موسوی و كروبی به شرط محاكمه

امام جمعه مشهد گفت: روزی حصر برداشته می‌شود كه سران فتنه محاكمه شوند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: امام جمعه مشهد گفت: روزی حصر برداشته می‌شود که سران فتنه محاکمه شوند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در بازدید از ششمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان که در بنیاد پژوهش‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد، توضیح داد: مساله حصر سران فتنه در مقام پیشگیری از جرم است، اما رفع حصر در مقام پیگرد جرم موضوعیت می‌یابد. دستگاه‌های قضایی و مدیریتی به منظور جلوگیری از فتنه و حرکت‌های مقابله با نظام و رهبری، حصر را برای سران فتنه منظور کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سران فتنه طی 4 تا 5 سال اخیر حرکت‌های ضد نظام را آغاز کرده‌اند، یادآور شد: روزی که حصر برداشته شود آن روز، روز محاکمه سران فتنه خواهد بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری ولایت دارد و قادر به اتخاذ هررگونه تصمیمی در خصوص سران فتته هستند. تقاضای عفو در مقام پیگرد جرم معنا دارد نه پیشگیری از جرم.

علم الهدی بیان کرد: حوزه علمیه خراسان در کنار پیشرفت‌هایش، در عرصه‌های نشر و ترویج معارف اسلامی نقش برجسته‌ای دارد و این امر مایه غرور و مباهات ماست. آنچه اهمیت دارد تعالی‌ و حرکت‌های پژوهشی در مدارس حوزه علمیه به ویژه در مقاطع پایه و ابتدایی است. در این مقاطع طلبه‌های جوان و نوجوان به فعالیت‌های نویسندگی و تحقیق روی می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: اگر روند فعالیت‌های پژوهشی ادامه یابد صلابت در حوزه ترویج معارف دینی افزایش خواهد یافت.

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...