نسخه چاپی

نیلسون از فوتبال خداحافظی می‌كند

نلیسون كوریا، دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس كه جدایی‌اش از این تیم قطعی به نظر می‌رسد، به احتمال فراوان از فوتبال خداحافظی خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، ماجرای ادامه فعالیت نیلسون در پرسپولیس در یکی دو هفته گذشته وارد فاز پیچیده ای شده است. از طرفی حمید درخشان سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که برای نیم فصل دوم تمام بازیکنانش را لازم دارد و از طرف دیگر از گوشه و کنار شنیده می شود که دروازه بان برزیلی پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که فردا جدایی نیلسون از پرسپولیس قطعی می شود. با وجود این که گفته می شود گسترش فولاد هم مشتری جدی نیسلون است، با این حال مدیربرنامه های او به ورزش سه گفت که اگر نیلسون به هر دلیلی از پرسپولیس جدا شود از فوتبال خداحافظی خواهد کرد: نیسلون در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند. با توجه به این که او سه سال در پرسپولیس بازی کرده بود، دوست داشت با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد او از فوتبال خداحافظی می کند. اگر نیسلون در پرسپولیس نماند، به ایران برنخواهد گشت.

او در مورد دلیل جدایی نیلسون از پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس نیلسون را نمی خواهد و دلیلش همین است. دلیل دیگری هم وجود ندارد.

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...