نسخه چاپی

كنفرانس خبری نه؛ سید جلال منحصر به فرد از فوتبال خداحافظی می‌كند

عکس خبري -کنفرانس خبري نه؛ سيد جلال منحصر به فرد از فوتبال خداحافظي مي‌کند

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برنامه منحصربه فردی برای خداحافظی از فوتبال در پیش خواهد گرفت.

به گزارش نما، بعد از مدتی گمانه‌زنی در نهایت سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت تا به زودی کار خود را در قامت مربیگری آغاز کند. بر اساس توافقات صورت‌گرفته پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد تا حضورش در کنار سرخ‌پوشان ادامه‌دار باشد. این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم خواهان حضور سید جلال در کادر فنی است و به نظر می‌رسد که با شروع دور جدید تمرین سرخ‌پوشان کاپیتان این تیم به عنوان مربی در تمرینات حاضر شود.

در این رابطه باشگاه پرسپولیس قصد داشت امروز با برگزاری کنفرانس خبری، مراسمی برای خداحافظی سید جلال حسینی بگیرد اما این موضوع در نهایت منتفی شد و حالا کاپیتان سال‌های اخیر پرسپولیس برنامه تازه‌ای برای خداحافظی از فوتبال در پیش گرفته است.

سید جلال حسینی امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به حضور بیش از ۲۰ سال خود در قامت فوتبالیست پایان خواهد داد تا وارد دوران جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود به عنوان مربی شود. البته باشگاه پرسپولیس در تدارک برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان پرافتخار خود است و احتمالا این بازی تا پیش از آغاز لیگ برتر بیست و دوم برگزار شود؛ البته در صورتی که همه شرایط برای برگزاری این بازی فراهم و مهیا باشد.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...