نسخه چاپی

واكنش رهبری فرد به مصاحبه حقیقی

عکس خبري -واکنش  رهبري فرد به مصاحبه حقيقي

كاپیتان پیشین پرسپولیس به اظهارات هافبك جدا شده این تیم در مورد خودش واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بهروز رهبری‌فرد در مورد مصاحبه تند رضا حقیقی علیه خودش، شرایط پرسپولیس، عملکرد حمید درخشان، حضور کاشانی و کلانی در باشگاه پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

شنیده‌ای رضا حقیقی طی مصاحبه‌ای صحبت‌های تندی علیه تو مطرح کرده است؟

من فقط یک حقیقی در فوتبال ایران می‌شناسم که آن هم علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی است.

حالا نمی‌خواهی در مورد این مصاحبه حرفی بزنی؟

بنویس؛ بچه جان! هر وقت با پرسپولیس افتخار کسب کردی آن وقت در مورد من حرف بزن؛ بچه جان! اول هفت قهرمانی با پرسپولیس کسب کن، بعد حرف بزن. بچه جان! اگر علی دایی نبود که همین الان هم در تیم شهرت بازی می‌کردی؛ بچه جان! تو همان کسی هستی که وقتی به تهران آمدی آدرس در جیبت گذاشتند که گم نشوی! بچه جان! ببخشید که شما بعد از جام جهانی و نمایش درخشانت 60 پیشنهاد خارجی داشتی. حالا خوب است که سر نخواستنت دعوا بود.

با این حساب از صحبت‌های حقیقی خیلی ناراحت هستی.

بحث ناراحتی نیست، چون صحبت‌های امثال حقیقی اصلاً مهم نیست. فقط باید بگویم بچه جان! اگر من زیر توپ می‌زدم با همین روش هفت قهرمانی کسب کردم. بچه جان! من وقتی بعد از 14 سال می‌خواستم از پرسپولیس بروم، مردم نمی‌گذاشتند اما تو را از پرسپولیس بیرون انداختند. بچه جان! وقتی به پرسپولیس گل زدم و خوشحالی کردم با این حال 90 هزار تماشاگر پرسپولیسی مرا تشویق کردند. من تعصبم را به پرسپولیس نشان دادم اما تو و امثال تو فقط برای عکس گرفتن و پورشه سواری به پرسپولیس آمدید. بچه جان! آن زمانی که ما با پرسپولیس قهرمانی می‌شدیم هر چهار نفر با یک پراید به تمرین می‌رفتیم اما شما پورشه‌سوارها جز افسوس و باخت برای پرسپولیس چه آوردید؟

حقیقی گفته رهبری‌فرد هر موقع افتخار بازی در جام جهانی داشت در مورد من صحبت کند.

جام جهانی؟! کدام تیم اروپایی بعد از جام جهانی سراغ حقیقی و امثال او آمد؟ این‌ها واقعاً‌ فکر می‌کنند در جام جهانی افتخار کسب کرده‌اند؟! افتخار یعنی صعود از گروه و لژیونر شدن. بعد از جام جهانی 98 چند بازیکن ایران لژیونر شدند اما سر نخواستن شما دعواست. خدا را شکر کی‌روش، قوچان‌نژاد و دژاگه را به تیم ملی آورد وگرنه با امثال حقیقی باید بازی‌های قطر را در جام جهانی می‌دیدیم.

حمید درخشان شش هفت بازیکن را در فهرست مازاد پرسپولیس قرار داده است. این مسئله به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟

این یعنی بازیکنان پرسپولیس به درد نمی‌خورند که نفر اولش همین رضا حقیقی است. حقیقی جز حاشیه چه چیزی برای پرسپولیس داشته است؟ این بازیکن یک بار هم از سوی تماشاگران تشویق شد؟ نه، چون در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست. من از مربیان پرسپولیس و استقلال خواهش می‌کنم از برخی بازیکنان که از شهرستان به تهران می‌آیند به غیر از تست پزشکی، تست زندگی کردن در تهران را هم بگیرند. مثلاً همین رضا حقیقی باید یک هفته به صورت آزمایشی در تهران زندگی می‌کرد و اگر جواب می‌داد با او قرارداد بسته می‌شد.

واقعاً پرسپولیس و درخشان می‌توانند در دو روز هفت بازیکن جذب کنند؟

نمی‌شود چنین کاری کرد. فکر می‌کنم درخشان می‌خواهد از بازیکنان امید پرسپولیس استفاده کند.

اما پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

وقتی قرار است پرسپولیس نتیجه نگیرد، چه فرقی می‌کند که با بازیکنان امید به آسیا برود یا این بازیکنان ضعیف. حالا که پرسپولیس بزرگی نمی‌کند حداقل بازیکن‌سازی کند.

فکر می‌کنی چه عاملی باعث شده پرسپولیس در این فصل نتیجه نگیرد؟

ببینید، مگر اوایل فصل پرسپولیس مشکلی داشت؟ همه چیز خوب بود ولی بازیکنانی به تیم آمدند که در حد لیگ یک هستند. الان هم که سیاسی زندان است اوضاع این طور شده است. تیم بد بسته شده و امثال حقیقی هم که تیمی مثل فجر سپاسی هم از سرشان زیاد است به پرسپولیس آمدند. اینها فقط به فکر مدل مو و عکس گرفتن هستند.

اما رضا حقیقی به سرعت به پدیده پیوست.

نمی‌دانم باشگاه پدیده روی چه حسابی حقیقی را گرفته، حتماً رابطه‌ای وجود داشته است. مرزبان مربی بزرگ و باهوشی است و بازیکن ضعیف نمی‌گیرد. مگر می‌شود بازیکنی که از پرسپولیس بیرون انداخته شده به تیم دیگری برود؟

به نظرت درخشان توانست در این مدت به پرسپولیس کمک کند؟

فکر می‌کردم درخشان بتواند به پرسپولیس کمک کند اما نتوانست این کار را انجام دهد. این مربیان نمی‌توانند تیم را در وضعیت بحرانی مدیریت کنند. تنها کسی که می‌تواند پرسپولیس را از این وضعیت خارج کند، علی پروین است. مربیان فانتزی فقط با پول و بازیکن می‌توانند نتیجه بگیرند و اگر یک بازیکن نداشته باشند، عزا می‌گیرند.

حالا فکر می‌کنی وضعیت پرسپولیس درست شود؟

این اتفاق رخ نمی‌دهد. آدم‌هایی باید بیایند که از نظر مالی و قدرتی وضعیت خوبی داشته باشند. افرادی مانند هدایتی و پروین بیرون نشسته‌اند و آنهایی به پرسپولیس آمدند که هیچ قدرتی ندارند. من احترام خاصی برای کاشانی و کلانی قائل هستم و به نظرم آنها بهترین آدم‌های روی زمین هستند اما زور این را ندارند که مثلاً‌ در وزارت ورزش دعوا کنند و حق پرسپولیس را بگیرند. پرسپولیس امثال مایلی‌کهن و دایی را می‌خواهد که می‌توانند دعوا کنند و حق پرسپولیس را بگیرند. باز هم می‌گویم امثال پروین و هدایتی بیرون هستند و کسانی مثل سیاسی یا رویانیان به پرسپولیس آمدند.

به نظرت این تیم مدیریتی می‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند؟

یعنی خواجه‌وند این کار را انجام می‌دهد یا سلیمی و طاهری؟ هرچند این آقایان بسیار خوب و محترم هستند اما فوتبال ایران آدم خوب نمی‌خواهد. فوتبال ایران امثال حقیقی را می‌خواهد که سالی چند صد میلیون پول بگیرند و یک متر هم زبان داشته باشد!

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...