نسخه چاپی

یكی از ماموران مجروح از بیمارستان مرخص شد

فرمانده انتظامی استان مركزی گفت: یكی از دو مامور انتظامی مجروح شده در جریان تیراندازی سارقان مسلح در خمین از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "عزیزالله ملکی" گفت: یکی از دو مامور انتظامی مجروح شده در جریان تیراندازی سارقان مسلح در خمین از بیمارستان مرخص شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: حال عمومی دیگر مجروح این حادثه رضایت بخش است و مراحل درمانی را می گذراند.

وی در خصوص این حادثه توضیح داد: درساعت 14 و 46 دقیقه روز شنبه ششم دی ماه جاری واحد گشت پاسگاه حمزه لو شهرستان خمین گزارشی از سرعت بسیار بالای یک دستگاه خودروی پژو پارس عبوری داد که از سمت اراک به شهرستان خمین در حرکت بود.

سردار ملکی ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری 11 خمین خودروی مضنون را تعقیب و در یکی از خیابان های خمین متوقف کردند که یکی از سرنشینان این خودرو به سمت خودروی پلیس تیر اندازی کرده و دو تن از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی اظهار کرد: سارقان ضارب با رها کردن خودرو از محل متواری شدند و بلافاصله سایر واحد های گشتی با حضور در محل تیراندازی مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: با تشدید اقدامات انتظامی و طرح مهار در شهرستان خمین ماموران گشت پاسگاه رباط مراد در ساعت 15 و 30 دقیقه شنبه ، در ورودی خمین از سمت گلپایگان گزارشی از متواری شدن دو دستگاه خودرو زانتیا به سمت محور خمین به الیگودرز را دادند که ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده و با اصابت گلوله ماموران یکی از خودرو ها متوقف و سرنشینان این خودروها در تاریکی شب متواری شده اند.

سردار مالکی افزود: پنج جفت پلاک جعلی از این خودرو ها کشف و در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که خودروی پژو پارس که سرنشینان آن با ماموران انتظامی شهرستان خمین درگیر شده بودند در اراک سرقت شده و دو دستگاه خودرو زانتیا کشف شده نیز از استان اصفهان ربوده شده بودند.

وی بیان کرد: تلاش برای دستگیری سارقان مسلح همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...