نسخه چاپی

پرفروش ترین گوشی های بازار در هفته گذشته

روز گذشته سری به بازار موبایل زدیم تا ببینیم پرفروش‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار كدام‌اند و شما بسته به سلیقه و اقبال عمومی، كدام‌یك را می‌توانید به‌عنوان گوشی خود انتخاب كنید!

به گزارش نما خب طبیعتا هر کسی برای خرید گوشی معیارها و شرایط خاص خود را دارد، اما خیل عظیمی از کاربران نیز، به انتخاب سایرین احترام گذاشته و رای اکثریت را به‌عنوان رای برتر می‌پذیرند.

با گشت‌ و گذاری که در مراکز اصلی فروش گوشی در تهران داشتیم، متوجه شدیم که این روزها اقبال بسیاری از کاربران از پرچم‌داران به سمت میان رده‌ها متمایل شده و به نظر می‌رسد که قیمت بالای پرچم‌داران کنونی بازار، کمی خرید آن‌ها را سخت کرده است.

البته هرچند محصولات برتر برندهای مختلف هنوز فروش خود را دارند، اما در اینجا 4 ‌گوشی پرفروش از برندهای مختلف بازار را باهم مرور می‌کنیم:

HTC Desire 816

حتما با فبلت غول پیکر تایوانی آشنا هستید. یک اسمارت فون 5.5 اینچی که با رزولوشن HD یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال گوشی‌های غول پیکر هستند تا با آن بازی کرده و به تماشای فیلم بپردازند.

این فبلت تایوانی را می‌توانید در حدود قیمتی 930 هزار تا نزدیک به یک میلیون تومان از بازار تهیه کنید.

بررسی تخصصی HTC Desire 816 را می‌توانید در اینجا ببینید.

HTC Desire 816 review (14)

سونی Z1

با سیاست عجیب و غریب سونی و عرضه یک پرچم‌دار در هر 6 ماه که آشنا هستید!

به همین دلیل و با وجود سونی Z3 در بازار، شاید هر وقت نام Z1 را می‌شنوید، فکر کنید که این محصول مربوط به 4 سال پیش است! اما این پرچم‌دار سونی آن‌چنان هم قدیمی نیست و این روزها با کاهش قیمتی که داشته است توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

این اسمارت فون 5 اینچی با وضوح عالی و قابلیت ضد آب بودنش یکی از گزینه‌های خوب این روزهای بازار است. سونی زد 1 را می‌توانید در حوزه قیمتی 1 میلیون 100 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

بررسی تخصصی Sony Xperia Z1 را از اینجا ببینید.

Xperia-Z1--2

هوآوی P6 و P7

هوآوی که آرام آرام به یک برند شناخته شده در بازار ما تبدیل شده است، توانسته با عرضه گوشی‌های مختلف در بازه‌های قیمتی متفاوت، بازار را در دستان خود بگیرد. بکی از محصولات میان رده و پرطرفدار این روزهای بازار، گوشی‌های سری P یعنی P6 و P7 است. این دو محصول که از زیباترین محصولات این کمپانی هستند، هم اکنون جزء محصولات پرفروش بازار است.

P6 را می‌توانید در بازه قیمتی 730 تا 920 هزار تومانی از بازار تهیه کنید (بسته به گارانتی).

ascend-p6-2

P7 را نیز می‌توانید کمی بیشتر و با قیمت حدودی 1 میلیون تومان خریداری کنید.

Ascend P7 Review (27)

اینجا را ببینید.

سامسونگ Galaxy S4

محصولات سامسونگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته و سری گلکسی نیز در این میان گل سر سبد است!

چهارمین کهکشان سامسونگ این روزها قیمت خوبی پیدا کرده و طرفداران خود را به بازار فرا می‌خواند. این اسمارت فون 5 اینچی با وضوح FHD و دوربینی 13 مگاپیکسلی با قیمت حدودی 1.100.000 تومان، می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد.

International-Samsung-Galaxy-S4-Lock-Screen

خانواده LG G3

این برند کره‌ای نیز با تنوع محصولاتش توانسته سهم خوبی از بازار را به نام خود کند. هم اکنون G3 و خانواده آن یعنی G3 Beat و G3 Stylus از محصولات با کیفیت و البته با ارزش خرید بالای بازار هستند.

G3 برای اولین بار با صفحه نمایش QHD وارد بازار شده و از طراحی و کلیدهای پشتی خاص خود نیز بهره می‌برد. قیمت این پرچم‌دار ال‌جی در حدود 1.450.000 تا 1.700.000هزار تومان است.

فرزند کوچک این خانواده یعنی G3 Beat نیز با رنج قیمتی 900 هزار تومان و امکاناتی به صرفه و مناسب هم اکنون از گزینه‌های مناسب کاربران است.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...