نسخه چاپی

سرهنگ قلابی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یك كلاهبردار حرفه‌ای با سوابق متعدد كیفری حین كلاهبرداری در یك بنگاه معاملات ملكی در این استان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی تماس مردمی با تلفن 3134 پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی در یک بنگاه معاملات ملکی خود را سرهنگ معرفی کرده و قصد فروش قطعه زمینی به ارزش 3 میلیارد ریال با سند جعلی دارد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: بنگاه دار با استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک کشور موضوع جعلی بودن سند را فهمیده و مشخص شده بود که سند مذکور پیش از این باطل و از درجه اعتبار ساقط شده است.

وی گفت: در ادامه با حضور به موقع مأموران آگاهی استان در محل و بررسی سوابق متهم، نامبرده دستگیر شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به 14 فقره سابقه کیفری این سرهنگ قلابی، اظهارداشت: در بازرسی به عمل آمده از متهم یک جلد سند باطله به همراه یک جلد شناسنامه ساختمان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و در نهایت پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

۱۳۹۳/۱۰/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...