نسخه چاپی

سرقت ۵۴ میلیون داروی ترك اعتیاد

عکس خبري -سرقت ?? ميليون داروي ترک اعتياد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری نظافتچی یك كلینیك ترك اعتیاد كه از محل كارش ۵۴ میلیون تومان داروی ترك اعتیاد سرقت كرده بود، خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: دی ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از کلینیک ترک اعتیاد به پلیس آگاهی تهران ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: صبح بیست و یکم دی ماه به کلینیک مراجعه کردم و متوجه بهم ریختگی دفتر کار و سرقت تعدادی از داروها به ارزش ۵۴ میلیون تومان شدم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: کارآگاهان برای تحقیقات پلیسی، به صحنه وقوع جرم مراجعه و با پالایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که سرقت توسط یکی از کارمندان کلینیک که به عنوان نظافتچی در آنجا کار می کرده، اتفاق افتاده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ظن کارآگاهان پس از غیبت مرتضی در محل کار قوت گرفت و مشخص شد مرتضی پس از سرقت به شهرستان‌های شمالی کشور گریخته است.

کارآگاه دستخال گفت: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی و اخذ نیابت به شهرستان محل اختفای مرتضی اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم و انتقال وی به تهران شدند.

وی توضیح داد: با دستگیری مرتضی و انتقال او به تهران وی به سرقت داورهای ترک اعتیاد از کلینیک اعتراف و اظهار داشت، به دلیل نیاز مالی نقشه سرقت از کلینیک را کشیدم و با به دست آوردن کلیدهای دفتر که محل نگهداری دارو ها بود پس از تعطیلی کلینیک شبانه وارد آنجا شدم و داروها را سرقت و از تهران گریختم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.
مهر

۱۳۹۹/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...