نسخه چاپی

اعلام خبر امضای قرارداد پخش لیگ جهانی 2015

رئیس فدارسیون والیبال و رئیس شبكه سوم سیما در جلسه‌ای به دیدار و گفت‌وگو در خصوص موارد مربوط به پخش مستقیم تلویزیونی پرداختند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی با حضور در ساختمان شبکه سوم سیما با غلامرضا میرحسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در این دیدار با قدردانی از زحمات مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ویژه شبکه سوم سیما در انعکاس و پوشش مسابقات والیبال تیم ملی ایران در لیگ جهانی سال 2014، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: صدا و سیما در این زمینه بسیار خوب عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. مدیریت و سازماندهی گروهی 200 نفره متشکل از افراد ایرانی و آلمانی واقعا کار سختی بود و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه برای اولین بار این مدل پخش مستقیم را تجربه می‌کرد، ولی به خوبی و با سر افرازی از این امتحان مهم بیرون آمد.

میرحسینی، رئیس شبکه سوم سیما نیز با قدردانی از تلاش و افتخارآفرینی تیم های ملی والیبال ایران در سال‌های اخیر گفت: والیبال تنها ورزش تیمی ایران است که به این حد از موفقیت‌های جهانی دست یافته است و شبکه سوم هم در حد توان خود از این رشته ورزشی حمایت کرده و خواهد کرد. ما سعی می‌کنیم دیدارهای لیگ برتر را نیز به صورت مستقیم پوشش دهیم.

حسین آقا زمانی مدیرگروه ورزش شبکه سوم سیما نیز در این جلسه حضور داشت و گزارشی در خصوص کار های انجام شده در راستای پخش مستقیم تلویزیونی مسابقات 2014 به صورت HD و استفاده از کارشناسان خبره ایرانی و خارجی ارائه کرد گفت: انجام هماهنگی های مربوط به لیگ جهانی 2015 را از چند روز پیش آغاز کردیم و قرارداد سال آینده هم اکنون امضا شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...