نسخه چاپی

بلاتكلیفی فصل نقل و انتقالات به دلیل لیگ برتر نیمه‌كاره!

عکس خبري -بلاتکليفي فصل نقل و انتقالات به دليل ليگ برتر نيمه‌کاره!

مسابقات لیگ برتر بیست و یكم به دلیل سه بازی معوقه، به پایان نرسیده و همین مساله باعث بلاتكلیفی در آغاز زمان نقل و انتقالات فوتبال كشور می‌شود.

به گزارش نما، اگرچه تکلیف تیم قهرمان و دو تیم سقوط کرده لیگ برتر بیست و یکم مشخص شده اما مسابقات آن هنوز به اتمام نرسیده است. دیدار نیمه تمام تراکتور تبریز و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم و همچنین دو مسابقه برگزار نشده صنعت نفت آبادان - هوادار تهران و نساجی مازندران - تراکتور تبریز از هفته سی‌ام باعث شده که جدول لیگ برتر کامل نشود. در واقع همه منتظر صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد این سه بازی هستند. مسابقاتی که شاید در تعیین سرنوشت صدر و قعر جدول تاثیری نداشته باشد اما باعث بلاتکلیفی در زمان نقل و انتقالات تابستانی و پیش فصل شده است.

در واقع تا زمانی که تکلیف این سه بازی روشن نشود، امکان اعلام زمان نقل و انتقالات تابستانی ( پیش فصل ) وجود نخواهد داشت زیرا اگر کمیته انضباطی رای به تکرار یکی از این مسابقات بدهد در آنصورت وضعیت تیم‌ها برای حضور در مسابقه مجدد با آغاز نقل و انتقالات بهم می ریزد. به این ترتیب تا روشن شدن نتیجه این سه بازی زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام نخواهد شد.

طبق روال گذشته نقل و انتقالات تابستانی لیگ‌ها یک هفته بعد از اتمام مسابقات آغاز می شود و حدود 90 روز ادامه خواهد داشت البته زمان نقل و انتقالات لیگ دسته اول یک هفته بعد از پایان نقل و انتقالات لیگ برتر به اتمام می‌رسد تا بازیکنانی که جذب تیم‌های لیگ برتری نشده اند شانس حضور در لیگ یک را داشته باشند اما امسال به دلیل به پایان نرسیدن لیگ برتر همه چیز بلاتکلیف است و همه منتظر صدور رای کمیته انضباطی هستند.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...