نسخه چاپی

اردوی خارجی پرسپولیس قطعی شد

هزینه اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها تأمین شده و كاروان پرسپولیس برای اردوی آماده‌سازی راهی دبی خواهد شد، اما زمان دقیق این اردو هنوز مشخص نیست.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، روجه‌ ریو میراندا سیلوا ملقب به رجرینهو بازیکن برزیلی که برای انجام تست پزشکی و پیوستن به پرسپولیس بامداد دیروز به تهران آمده بود، از روز گذشته تست‌های پزشکی‌ را آغاز کرد و امروز پنج‌شنبه هم دور دیگر تست‌های پزشکی را در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال پشت سر خواهد گذاشت.

این در حالی است که این بازیکن برزیلی در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی و بدون تست فنی با پرسپولیس قرارداد خواهد بست. البته قرار است پاسخ این تست‌های پزشکی روز شنبه مشخص شود.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه هزینه اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها تأمین شده و کاروان پرسپولیس برای اردوی آماده‌سازی راهی دبی خواهد شد، اما زمان دقیق این اردو هنوز مشخص نیست و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا شرایط را برای برگزاری این اردو فراهم کنند.

همچنین شنیده می‌شود محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس که چند روزی است در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند به دلیل اینکه مالیات وی از قراردادش کم شده، اما هنوز پرداخت نشده و همین موضوع باعث شده تا او ممنوع‌الخروج شود، از این مسئله ناراحت است و به این دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند و به نظر می‌رسد در صورتی که مشکلات مالی کاپیتان پرسپولیس برطرف شود، این بازیکن در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...