نسخه چاپی

دوباره مشكلات مالی دردسرساز شد؛

دلخوری صادقیان از پرسپولیس

بازیكن جوان پرسپولیس كه با توپ پر به باشگاه رفته بود، پس از مذاكره با مسئولان دست خالی بازگشته است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، در روزهای گذشته سر مسئولان پرسپولیس حسابی شلوغ بوده و نفرات زیادی طی ساعات اداری در باشگاه تردد داشته اند. از بازیکنان جدا شده گرفته تا بازیکنانی که همراه مدیربرنامه‌های خود به باشگاه می‌آیند تا در صورت توافق نهایی لباس سرخ به تن کنند.

اما در این میان برخی بازیکنان نیز برای پیگیری شرایط مالی خود به دیدار مسئولان باشگاه از جمله طاهری رفتند که به عنوان مدیر اجرایی مسائل مدیریتی را زیر نظر دارد.

یکی از این بازیکنان پیام صادقیان بود که در یکی، دو ماه اخیر و پس از مصدومیتی که گریبانش را گرفت کمتر در تیررس رسانه‌ها قرار گرفته بود. وی به باشگاه رفت تا در مورد مطالباتش با طاهری به گفتگو بپردازد.

صادقیان که به نظر از شرایط موجود حسابی ناراضی و ناراحت بود حتی حاضر نشد با اهالی رسانه صحبت کند و به سرعت به دفتر طاهری رفت و تنها عنوان کرد که برای کار شخصی به باشگاه آمده است.

اما آنچه از دیالوگ‌های میان هافبک پرسپولیس و مدیر اجرایی این باشگاه به بیرون درز پیدا کرده حکایت از ناراحتی شدید صادقیان دارد.

او که در هفته‌های اخیر پولی از باشگاه دریافت نکرده، به دیدار طاهری رفت تا بلکه بخشی از مطالبات خود را دریافت کند اما گفته می‌شود که در پایان صادقیان دست خالی باشگاه را ترک کرده است چرا که قرار شده اکثر بودجه موجود در حساب باشگاه به بازیکنان تازه‌وارد تخصیص داده شود.

البته طاهری وعده داده که طی دو، سه روز آینده پرداخت هفتگی بازیکنان دوباره از سر گرفته خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...