نسخه چاپی

اتهام محاربه برای متهم پرونده قتل 5 نفر

كیفرخواست یكی از متهمان این پرونده با عنوان محاربه به دادگاه انقلاب خوزستان ارسال شده است؛ عاملان اصلی این حادثه ساعتی پس از قتل، در جریان تعقیب و گریز پلیس، كشته شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: کیفرخواست یکی از متهمان این پرونده با عنوان محاربه به دادگاه انقلاب خوزستان ارسال شده است؛ عاملان اصلی این حادثه ساعتی پس از قتل، در جریان تعقیب و گریز پلیس، کشته شدند.

صبح روز دوشنبه 5 خردادماه امسال، دو مرد موتورسوار در شهرستان رامهرمز به دلیل اختلافات ملکی اقدام به تیراندازی به سوی طرفین درگیری خود کرده که در جریان این تیراندازی 5 نفر از جمله دو فردی که هیچ ارتباطی با طرفین این درگیری نداشتند، کشته شدند. 2 برادر تیرانداز نیز در جریان تعقیب و گریز با پلیس با شلیک ماموران جان خود را از دست دادند.

بعد از این حادثه تلخ، پلیس یکی از برادران افراد مهاجم را شناسایی و دستگیر کردند و برادر دیگر آنها به نام آرش کرد زنگنه با این ادعا که از سوی خانواده مقتولان و طرف درگیری، تهدید به قتل شده، به همراه برخی اسناد درگیری چند ساله خود با برادران مقتول و البته یک فیلم که مربوط به اظهارات عاملان این حادثه بود به سمت تهران حرکت کرد.

کرد زنگنه، پس از اینکه حدود یک ماه در تهران حضور داشت، با برخی مسئولان قضایی برای اثبات بی‌گناهی خود در این حادثه دیدار داشت و در نهایت تصمیم گرفت خود را به مراجع قضایی معرفی کند تا ضمن در امان ماندن از تهدیدهایی که مدعی می‌شد، از طریق قانونی، پرونده را پیگیری کند.

وی از تیرماه امسال با دستور بازپرس پرونده در بازداشت به سر می‌برد و در آخرین گفت‌وگوی خود با تسنیم اظهار داشت: از تیرماه امسال تاکنون همچنان در بازداشت به سر می‌برم و این قرار بازداشت تا 17 دی‌ماه تمدید شده است.

کردزنگنه با بیان اینکه تحقیقات پرونده تکمیل و کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است، ادامه داد: با نظر بازپرس پرونده، برای بنده اتهاماتی چون محاربه و معاونت در قتل در نظر گرفته شده است. این در حالی است که هنوز موفق به تعیین وکیل هم نشده‌ام.

وی درباره وضعیت برادرش که دیگر متهم این پرونده است، نیز گفت: برادر بنده هم همچنان در بازداشت به سر می‌برد و گویا برای وی هم اتهام محاربه و تخریب اموال در نظر گرفته‌اند. هرچند به دلیل اینکه او در زندان دیگری به سر می‌برد، اطلاع زیادی از وضعیت پرونده‌اش ندارم.

۱۳۹۳/۱۰/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...