نسخه چاپی

دستگیری متهم به قتل ۴ عضو یك خانواده اسفراینی

عکس خبري -دستگيري متهم به قتل ? عضو يک خانواده اسفرايني

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از دستگیری متهم به قتل ۴ عضو یك خانواده اسفراینی پس از ۲ سال خبر داد.

به گزارش نما، صبح امروز نادر نادرنژاد اقداش، دادستان عمومی و انقلاب اسفراین، ضمن تشریح اقدامات انجام شده از سوی مراجع قضایی و انتظامی در جهت دستگیری متهم به قتل ۴ عضو یک خانواده اسفراینی اظهار کرد: بر اساس گزارش مرجع انتظامی در بهمن سال ۹۸ متعاقب وقوع یک فقره آتش‌سوزی منزل در اسفراین متاسفانه ۴ عضو یک خانواده شامل سه طفل ۴،۶ و ۹ ساله و نیز زنی ۳۵ ساله (عمه خانواده) در این حادثه جان باختند.

وی گفت: در ادامه پس از بررسی های میدانی، فنی و تخصصی و تلاش های انجام شده در ریشه یابی این ماجرا، شائبه وقوع قتل عمدی بیش از هر فرضیه دیگری محتمل تر به نظر می رسید.

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین با اشاره به آزادی اولیه متهم دستگیر شده در سال ۱۳۹۸ به علت عدم تکافوی ادله قوی دال بر احراز وقوع جرم از سوی او، افزود: با این وجود اقدامات فنی و پلیسی لازم در طول دو سال گذشته ادامه یافت و در نتیجه پس از تکمیل مدارک و ادله کافی و احراز وقوع بزه از سوی متهم مذکور درنهایت مشارالیه در روز شنبه هفته جاری دوباره دستگیر شد و این بار به دلیل کافی بودن مدارک لازم ناگزیر به قتل این ۳ کودک و عمه آن‌ها اعتراف کرد و سپس متعاقب بازسازی صحنه قتل در حال حاضر به نظر می رسد وی مرتکب این جنایت شده باشد.

نادرنژاد اقداش با بیان اینکه بر اساس شواهد و قرائن موجود، متهم به قتل هیچ نسبت سببی یا نسبی با مقتولین ندارد، با استناد به اظهارات فرد دستگیر شده انگیزه وی را از ارتکاب این جنایت هولناک، کینه شخصی و انتقام‌جویی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم به قتل ابتدا زن ۳۵ ساله و سپس کودکان را به قتل رسانده و بعد از باز کردن شلنگ گاز تلاش کرد تا وانمود کند که حادثه آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز رخ‌داده است.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...