نسخه چاپی

انتقام از همسر سابق با انصراف از یارانه

رییس پلیس فتای استان سمنان گفت: فردی كه با سوء استفاده از مدارك هویتی همسر سابقش از دریافت یارانه نقدی وی و فرزندش انصراف داده بود توسط ماموران در سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سید علی امیر احمدی" درباره این خبر گفت: با دریافت شکایت بانوی سمنانی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس واریز یارانه به حساب وی را قطع کرده است، پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، شاکیه در فروردین سالجاری برای دریافت یارانه نقدی دولت ثبت نام کرده و پس از مدتی واریز یارانه وی قطع شده است.

وی به ادامه تحقیقات تخصصی ماموران پلیس و شناسایی فردی 38 ساله اشاره و اضافه کرد: متهم که اهل و ساکن سمنان است با هماهنگی مرجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

امیراحمدی گفت: متهم که همسر سابق شاکیه است در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با سوء استفاده از مدارک همسر و فرزندم که از قبل داشتم از واریز یارانه برای آنها انصراف داده است.

رییس پلیس فتای استان سمنان سهل انگاری در نگهداری از مدارک و اطلاعات شخصی و در دسترس قراردادن آنها را زمینه بروز اینگونه جرایم و مشکلات دانست.

وی به شهروندان توصیه کرد: با دقت از مدارک، کارت ها و اطلاعات شخصی و بانکی خود مراقبت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...