نسخه چاپی

شلیك خونین دزدان شب‌رو به مأموران پلیس

دزدان سیم برق با شلیك گلوله‌ای به سوی مأموران گشت پلیس میاندرود، یك افسر پلیس را هدف قرار دادند.

به گزارش نما به نقل از ایران،این حادثه نیمه شب جمعه گذشته هنگامی رخ داد که مأموران گشت پلیس به سه سرنشین یک خودروی تندرو مظنون شدند.
بنا بر این گزارش، نیمه شب جمعه گذشته بود که مأموران گشت پلیس میاندرود به سه مرد در کوچه‌ای حوالی ساختمان شهرداری سورک برخوردند. پلیس در حالی با این سه روبه‌رو شد که یکی از آنها بالای تیر برق رفته و در حال بریدن سیم‌های برق بود و دومین مرد در فاصله چند متری محل سرقت در حال دیده‌بانی بود و سومین دزد داخل خودروی تندرویی نشسته و با خودروی روشن آماده حرکت بود.مأموران که متوجه اقدامات خلافکارانه دزدان سیم برق شده بودند به آنها دستور ایست داده و بسرعت خود را به چند قدمی دزدان رساندند تا نسبت به بازداشت آنها اقدام کنند.در حالی که به نظر می‌رسید دزدان در دام پلیس گرفتار آمده‌اند ناگهان یکی از آنها در حالی که تفنگ شکاری را به سوی پلیس نشانه رفته بود، اقدام به شلیک کرد.
بر اساس گزارش شاهدان حادثه و اهالی منطقه، گلوله به سر و صورت و کتف یک افسر گشت پلیس اصابت کرده و او را نقش بر زمین ساخت.دزدان که از حضور مأموران ترسیده بودند بسرعت سوار خودروی تندرو شده و پیش از هرگونه اقدامی توسط مأموران در تاریکی شب از دید آنها ناپدید شدند.
دقایقی بعد با انتقال پلیس زخمی به بیمارستان، تجسس‌های پلیسی برای به دست آوردن ردی از سه دزد مسلح فراری در دستور کار قرار گرفت. گفته می‌شود مأموران با توجه به تصاویر ضبط شده از دزدان در دوربین‌های مدار بسته مسیر و منطقه محل وقوع حادثه موفق به دستیابی به اطلاعاتی شده‌اند که نشان می‌دهد دزدان غیر بومی بوده و از ساکنان شهرهای همجوار هستند.
با توجه به این اطلاعات مأموران اقدامات فنی و تخصصی را برای شناسایی و بازداشت دزدان مسلح کابل‌های سیم برق آغاز کرده‌اند.
این در حالی است که مدتی پیش نیز در مورد مشابهی دزدان مسلح سوار بر خودروی تیره رنگی برای سرقت کابل‌های سیم برق در منطقه‌ای در شمال شهر قائمشهر اقدام کرده بودند که سرانجام با ایجاد درگیری مسلحانه با مأموران پا به فرار گذاشته بودند، اما شنیده شده که اعضای این باند بعدها دستگیر شدند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...