نسخه چاپی

كارگردان مرگ ماهی پاسخ مهناز افشار را داد

روح‌الله حجازی كارگردان فیلم «مرگ ماهی» نسبت به اظهارات اخیر مهناز افشار واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: روح‌الله حجازی کارگردان فیلم «مرگ ماهی» نسبت به اظهارات اخیر مهناز افشار واکنش نشان داد.

سرانجام و پس از انتشار نامه شکایت آمیز مهناز افشار نسبت به حذفش در فیلم «مرگ ماهی» روح‌الله حجازی کارگردان این فیلم در جوابیه‌ای نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد.

او در جوابیه خود نوشته است:

«بنام خدا

اخیرا از طریق بعضی سایت‌ها از مدعای طرح شده توسط سرکار خانم مهناز افشار مطلع شدم. عجیب آنکه کسی که مدعی اخلاق‌مداری و رعایت اصول حرفه‌ایست، اینگونه عجولانه به نشر اکاذیب در فضای مجازی و نامه‌پراکنی در سایت‌های مختلف می‌پردازد تا جایی که در چند روز گذشته، شاهد انواع تهمت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها در گفتار و نوشتار ایشان و برخی دوستان محترمشان بوده‌ام.

قصه «مرگ ماهی» که اولین قراردادش را با مهناز افشار امضاء کرد! غصه‌دار است. از اینکه بازیگری که می‌توانست و می‌بایست الگوی حرفه‌ای‌گری و اخلاق‌مداری باشد، بی‌واهمه مفاد قراردادش را زیر پا، و دست عوامل پروژه را در پوست گردو گذاشت! اما غصه‌ی بزرگتر آن است که وی به محض اطلاع از پذیرفته شدن «مرگ ماهی» در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر، حتی بقدر تعیین تکلیف و بررسی مدعای خود توسط شورای داوری خانه سینما نیز تحمل نداشت و به امید مرگِ ماهی، از هیچ تلاشی برای گل‌آلود کردن این آب کوتاهی نكرد.

دریغ آنکه حداقل ای کاش از آن نفوذ و پشتوانه‌ای! که خانم افشار از آن دم می‌زنند برخوردار بودم، شاید از این طریق می‌توانستم مانع از خط خوردن دو فیلم قبلی‌ام؛ (زندگي خصوصي آقا و خانم ميم) و (زندگي مشترك آقاي محمودي و بانو) از ليست رقبای دو دوره‌ قبلی جشنواره فيلم فجر شوم.

اما اگر نداشتن پشتوانه‌ای جز خدا هم از ویژگی‌های (به تعبیر ایشان) «یک کارگردان جوان و بی‌تجربه» است، به آن افتخار می‌کنم و بر خود می‌بالم.

از شما چه پنهان، من نه ماهیگیری از آب گل‌آلود را می‌دانم و نه هرگز نیازی به آن می‌بینم. لذا این عرصه را به اهلش وامی‌گذارم و تا صدور رای توسط مراجع ذیصلاح، به احترام سینمای نجیب ایران سکوت می‌کنم.

در پایان برای مهناز افشار عزیز، آرزوی سلامتی، شادی و سعه صدر دارم و هرگز دور از ذهن نمی‌پندارم که انشاالله ایشان در جشنواره‌های آتی، نه با غوغاسالاری و جنجال، که با تکیه بر توانایی‌های بازیگری‌ و اخلاق‌مداری‌شان پا به میدان رقابت و تیتر رسانه‌ها بگذارند. به امید آنروز... .»

مهناز افشار روز گذشته‌ای در نامه‌ای اعلام کرد که به علت کنار گذاشته شدن از فیلم «مرگ ماهی» از کارگردان این فیلم شکایت خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...