نسخه چاپی

اجرای4عملیات علیه جیش‌العدل توسط پاكستان

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به همكاری های دوجانبه مرزبانی ایران و پاكستان در برخورد با تروریست های مستقر در خاك پاكستان گفت: تا كنون مرزبانی پاكستان چهار عملیات موفقیت آمیز علیه جیش العدل انجام داده كه همین موضوع باعث ایجاد امنیت در مرزهای مشترك شده است.

به گزارش نما، سردار قاسم رضایی فرماندهی مرزبانی ناجا در پاسخ یه این سوال که نتیجه رایزنی ها در زمینه برخود با تروریست های آن سوی مرز پاکستان اظهار داشت: طی جلساتی که با مرزبانی بلوچستان پاکستان داشتیم به ما قول دادند که بدون ورود ما به خاک این کشور خودشان تروریست ها را تنبیه و اخراج نمایند.

وی تصریح کرد: مرزبانی پاکستان این نوید را به ما داد که با توجه به اطلاعات ارائه شده عملیات‌هایی را انجام خواهد داد که طی آن امنیت مناطق مرزی مشترک ما نیز از حالت تزلزل به پایداری صد درصدی برسد.

سردار رضایی تاکید کرد: خوشبختانه مرزبانی پاکستان با اجرای 4 عملیات موفقیت آمیز بعد از نشست با ایران تقریبا به یک ثبات در امنیت مرزی رسیده و ما شاهد تامین صد درصدی امنیت مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با پاکستان هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: قرار است در هفته آینده تیمی را برای کسب نتایج نهایی عملکرد مرزبانی پاکستان در خصوص مسئله تنبیه تروریست و تامین امنیت پایدار منطقه به این کشور اعزام کنیم. در هر صورت دیپلماسی ایجاب می کرد که خود آنها مسئول برخورد با این گروهک را داشته باشند.

وی ادامه داد: حقیقتا ما در این راستا سعی کردیم مسئول پذیری را به مقامات پاکستان بیاموزیم که خوشبختانه دولت و مرزبانی پاکستان نیز برای احقاق این مهم همکاری مطلوب و شایسته ای با جمهوری اسلامی داشتند.

سردار رضایی در پاسخ به این سوال که سرنوشت جمشید دانایی فر سرباز ایرانی گرفتار شده در دام گروهک جیش العدل به کجا رسید، گفت: مجدانه در مرزهای مشترک و غیرمشترک جمهوری اسلامی خصوصا در پاکستان به دنبال دانایی فرسرباز مفقود شده هستیم ولی هنوز نمی توانیم بگوییم او به شهادت رسیده است و یا به زودی برخواهد گشت. امیدوارم هر چه زودتر با تلاش های مرزبانی کشور و تعامل با دولت پاکستان و سایر مرزها، این موضوع رفع به خیر شود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...