نسخه چاپی

اختصاص مستمری برای دانش آموزان شین آبادی

وكیل دانش آموزان شین آبادی با اشاره به برقراری مستمری برای دانش آموزان شین آبادی گفت: در قانون بودجه سال ۹۴ مبلغی برای مستمری و معیشت دانش آموزان شین ‌آبادی اختصاص پیدا كرده است.

به گزارش نما، حسین احمدی نیاز وکیل دانش آموزان شین آبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برقراری مستمری برای دانش آموزان شین آبادی اظهار کرد: در قانون بودجه سال ۹۴ ردیف بودجه‌ای به شماره ۱۵۴۰۰۰-۵ از محل ردیف بودجه تامین اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان مبلغی برای مستمری و معیشت دانش آموزان شین ‌آبادی اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اقدام دولت در این خصوص بسیار ارزشمند است گفت: با تصویب این ردیف در مجلس شورای اسلامی شاهد حل مشکل کودکان شین آبادی در سال ۹۴خواهیم بود.

احمدی نیاز در خصوص پیشرفت فیزیکی مدرسه شین آباد افزود: در حال حاضر این مدرسه ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوار هستیم تا سال ‌آینده این مدرسه استاندارد تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

وکیل دانش آموزان شین آبادی با بیان اینکه هم اکنون دانش آموزان شین آباد مشکلی از حیث تحصیل، درمان و بیمه ندارند گفت: روند درمانی این دانش آموزان در یکی از بیمارستان‌های تهران در حال انجام است و آنان هر یک ماه یک بار تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند که این تیغ جراحی به وضعیت روانی این دانش آموزان دختر آسیب جدی رسانده است بنابراین حل وضعیت روان درمانی این دانش آموزان دغدغه اصلی به شمار می آید.

۱۳۹۳/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...