نسخه چاپی

مبلغ واریزی به حساب بازیكنان پرسپولیس لو رفت

وقتی خبر رسید باشگاه پرسپولیس به حساب بازیكنان این تیم پول ریخته، پیش‌بینی می‌شد مشكلات حل شده باشد اما انگار مبالغ پرداختی به سرخپوشان به شدت ناچیز بوده و صدای آنها را درآورده است.

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، ديشب اغلب بازيكنان پرسپوليس از اين که مبالغي بين يك ميليون و 900 هزار تومان تا 4 ميليون به حساب‌شان واريز شده، گلايه داشتند اما آنها از ترس اينكه مبادا به سرنوشت نورمحمدي و نوروزي دچار شوند و در اختيار باشگاه قرار بگيرند، ترجيح دادند حرف‌هايشان خصوصي بماند و رسانه‌اي نشود. در اين ميان حميد علي‌عسگري دل به دريا زد و لب به اعتراض گشود. مصاحبه اين پرسپوليسي را بخوانيد.



-تبريك، بالاخره پولدار شديد...


خيلي، از بس پول به حساب‌مان ريختند، نمي‌دانيم چه‌كار كنيم. باور كن از صبح كه گفتند مي‌خواهند پول بدهند، چند طلبكارم تماس گرفتند و منتظرند براي‌شان پول بريزم اما حالا حسابم را چك كردم و ديدم فقط 4 ميليون برايم ريخته‌اند. مانده‌ام جواب طلبكارها را چه بدهم.



-براي تو كم ريختند يا براي همه؟!


تا جايي كه من خبر دارم، براي خيلي‌ها بين 2 تا 4 ميليون واريز كردند. اين رقم خنده‌دار است.



نمي‌ترسي به خاطر زدن اين حرف‌ها مثل رضا نورمحمدي و هادي نوروزي در اختيار باشگاه قرار بگيري؟


مگر دروغ مي‌گويم؟ مگر نورمحمدي و نوروزي پول زور مي‌خواهند يا حرف بدي زده‌اند؟ به خدا ما هم تحت فشاريم، ما هم خرج داريم. بعد از اين همه مدت كه پول ندادند، حالا 2 ميليون و 4 ميليون چه دردي از ما دوا مي‌كند؟ به خدا بچه‌ها بدجوري عذاب می‌كشند، اغلب بچه‌ها بدهكارند.



-اما خيلي از همبازيان تو حاضر نشدند مصاحبه كنند. همين حرف‌ها را به همكاران‌مان زدند ولي گفتند از قول ما ننويسيد!


ببينيد، من هم اگر حرفي مي‌زنم، مي‌خواهم به تيم كمك كنم. دوست ندارم پرسپوليس به حاشيه برود ولي باشگاه بايد شرايط ما را درك كند. اوضاع بايد درست شود. مگر ما پيمانكار هستيم كه يك روز بند حُسن انجام كار به قراردادمان اضافه مي‌كنند؟ حالا هم با اين پرداخت‌هاي 2 تا 4 ميليون احساس مي‌كنم به ما اهانت شده است. نمي‌خواهم با حرف‌هايم حاشيه‌اي براي پرسپوليس درست شود ولي من، نورمحمدي، محمد نوري، هادي نوروزي و... از سال قبل هم طلب داريم. با اين 4 ميليون تومان‌ها، پول امسال‌مان را هم نمي‌گيريم چه برسد به طلب فصل قبل... من توقع دارم باشگاه مشكل را ريشه‌اي حل كند. با منع كردن بازيكن از حضور در تمرين، مشكل حل نمي‌شود. خيلي بازيكن داريم، چند نفر هم تمرين نكنند. اين راهش نيست.

۱۳۹۳/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...