نسخه چاپی

علی پروین: پرسپولیس را به ما بفروشند

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال این هستیم كه پرسپولیس را به ما بفروشند و به دنبال راهی هستیم تا به این موضوع ورود كنیم و به نظرم این مسئله حرف بدی نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی پروین در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس، دیدار پیشکسوتان این باشگاه با سید حسن خمینی و شروع جام ملت های آسیا و عملکرد احتمالی تیم ملی کشورمان در این مسابقات صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

در ابتدا از دیدار پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با سید حسن خمینی بگویید و اینکه چه صحبت‌هایی در این جلسه رد و بدل شد.

من معمولا ماهی یک‌بار یا دو ماه یکبار به دیدار سید حسن خمینی می‌روم و با هم گپ می‌زنیم اما این بار امیر عابدینی هماهنگ کرد تا پیشکسوتان دیگر باشگاه هم بیایند تا با نوه امام خمینی (ره) صحبت کنند و به نظرم جلسه بدی نبود. البته سیدحسن خمینی به ما گفت که چون می‌دانسته برای چه موضوعی می‌خواستیم با او صحبت کنیم از آقایان یونسی و انصاری به عنوان نمایندگان دولت درخواست کرده بود تا به این جلسه بیایند و حرف‌های ما را بشنوند که جلسه خوبی هم برگزار شد و درد و دل‌هایمان را گفتیم و آقایان هم شنیدند.

خروجی این جلسه چه بود و فکر می‌کنید با برگزاری چنین جلساتی پیشکسوتان می‌توانند در موضوع مدیریت باشگاه پرسپولیس وارد شوند؟

آقایان حرف‌های ما را شنیدند و ما هم حرف‌هایمان را گفتیم. ما به ‌آنها گفتیم که در بین پیشکسوتان پرسپولیس رئیس فدراسیون فوتبال هست، مربی تیم ملی هست، کاپیتان تیم ملی هست و خلاصه همه جور آدمی در پیشکسوتان باشگاه داریم و خودمان می‌توانیم این باشگاه را اداره کنیم. در ضمن گفتیم که پول هم داریم و با این شرایط اول پرسپولیس باید به ما برسد، همین هدایتی که به پرسپولیس پول می‌دهد ما به او می‌گوییم که این کار را انجام دهد چراکه کسی به داد پرسپولیس نمی‌رسد و حداقل ما که هستیم باید اینطور کمک کنیم تا دل مردم شاد شود.

فصل نقل و انتقالات زمستانی هم تمام شد. ارزیابی شما از خریدهای باشگاه پرسپولیس چیست؟

نقل و انتقالات پرسپولیس را دنبال نمی‌کردم اما می‌دانم که در نقل و انتقالات نیم‌فصل نمی توان بازیکنان زیاد مناسبی جذب کرد اما با یکی دو بازیکن خارجی شاید بتوان کارها را پیش برد هرچند که بازیکنان خارجی هندوانه سربسته هستند و مشخص نیست که خوب باشند یا بد. البته شنیده‌ام که قرار است پرسپولیسی‌ها به اردوی دبی بروند و فکر می‌کنم این اردوی یک هفته‌ای بتواند به آینده پرسپولیس کمک کند.

یکی از همین بازیکنان خارجی به نام ژوزه تادو قرار است پیراهن شماره ۷ شما را بپوشد با این مسئله که مشکلی ندارید؟

نه مشکلی ندارم و او این پیراهن را بپوشد. شماره ۷ پرسپولیس ارث پدری من نیست و چه ایرادی دارد که او بپوشد؟ مهم این است که پرسپولیس بازی‌هایش را ببرد و مردم را خوشحال کند و شماره پیراهن خیلی مهم نیست.

جریان سفر شما به کیش برای انجام بازی خیرخواهانه و سوار هواپیما شدنتان حل شد؟!

تا دیروز که قرار نبود به کیش بروم اما روز گذشته بهروز رهبری‌فرد آمد و گفت که این بازی خیرخواهانه است و من هم گفتم شاید بیایم اما با ترس از پرواز و سوار هواپیما شدن چه کنم؟! البته مشکلی ندارم و اگر مجبور شوم سوار هواپیما هم می‌شوم چراکه به هر حال کار خیر است و من که کاری از دستم برنمی‌آید اما شاید حضورم باعث شود که پول بیشتری جمع شود و چون کار خیر است سعی می‌کنم به این سفر بروم.

درباره جلسه روز گذشته‌تان همراه با امیر عابدینی و حسین هدایتی صحبت کنید و اینکه این جلسه برای چه کاری تشکیل شد؟

ما از این جلسات و دور همی‌ها معمولا داریم و این جلسات را برای خرید پرسپولیس تشکیل می‌دهیم و فقط به دنبال این هستیم که بتوانیم پرسپولیس را بخریم و آن را به ما بفروشند چراکه پرسپولیس اول به ما می‌رسد و این هم حرف بدی نیست. ما جلسات خوبی در این باره برگزار کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تا ببینم از چه راهی می‌توانیم به این موضوع ورود کنیم و مطمئن باشید که برگزاری این جلسات ما برعلیه کسی نیست چراکه با کسی مشکلی نداریم و همیشه سربلندی پرسپولیس مدنظر ماست و امیدوارم که پرسپولیس همیشه موفق باشد چون شادی دل هواداران باشگاه را می‌خواهم.

از وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس خبر دارید؟

راستش من نمی‌دانم مشکل سیاسی چیست اما او آمده بود خدمت کند که دچار مشکل شد و وقتی گرفتار باشی همه جور وصله‌ای به تو می‌چسبانند.

این روزها صحبت از این است که حمیدرضا سیاسی علاوه بر پرسپولیس به استقلال هم کمک مالی می‌کرد. شما درباره این اتفاق غیرمتعارف صحبتی دارید؟

واالله من خبری از این مسائل ندارم اما اگر سیاسی کمکی هم کرده باشد برای خدمت بوده است.

جام ملت‌های آسیا در پیش است و تیم ملی کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی عراق را شکست داد. این بازی را دیدید؟

تنها موفق شدم یک ربع آخر بازی را ببینم و به نظرم بازیکن‌های تیم ملی بد بازی نکردند و فهمیدم که کی‌روش جوان‌ها را در ترکیب تیم ملی گذاشته که به نظرم کار خوبی است و جوان‌ها باید در کنار با تجربه‌ها قرار بگیرند تا آنها هم عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشند.

از آخرین قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا که خودتان در آن تیم بازی می‌کردید تا به امروز ۴ دهه گذشته است. آیا فکر می‌کنید تیم ملی می‌تواند در استرالیا طلسم ناکامی‌هایش را بشکند؟

توکل بر خدا. فکر می‌کنم اگر شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

به عنوان سوال پایانی رقیبان اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را چه تیم‌هایی می‌دانید؟

به نظر من استرالیا، ژاپن و کره جنوبی رقیبان اصلی تیم ملی برای قهرمانی در آسیا هستند هرچند که شنیده‌ام کره شمالی هم تیم خوبی دارد و آنها هم خطرناک هستند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...