نسخه چاپی

برداشت غلط رسانه ها درباره ادعای هواپیما ربایی اخیر

جانشین فرماندهی حفاظت سپاه خبر برخی از رسانه ها مبنی بر اقدام به هواپیما ربایی توسط یكی از گروهك های تروریستی را سوءبرداشت و استنباط نادرست از سخنان معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه دانست.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی کل سپاه، در پی مصاحبه اخیر معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه با یکی از رسانه ها و متعاقبا اشاره به اقدام عملی یکی از گروهک های تروریستی برای هواپیماربایی در یکی از بخش های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسن کاظمی جانشین فرماندهی حفاظت سپاه این مطلب را اعلام کرد.

وی افزود: همانگونه که بارها اعلام شده از سال 1389 تا کنون هیچ گونه اقدام عملی برای هواپیماربایی در ایران صورت نگرفته است و خبر برخی رسانه ها مبنی بر اقدام به هواپیما ربایی توسط یکی از گروهک های تروریستی سوءبرداشت و استنباط نادرست از سخنان معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه بوده است.

جانشین فرماندهی حفاظت سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت تامین امنیت پرواز هواپیماهای مسافری و مقابله با ایجاد هرگونه نا امنی در این حوزه همچون گذشته با هوشمندی و هوشیاری کامل دشمنان نظام مقدس اسلامی را از دستیابی به اهداف شوم شان باز خواهد داشت.

سردار کاظمی اظهار امیدواری کرد رسانه های محترم با حساسیت و دقت بیشتری به انتشار اخبار مربوط به حوزه های امنیتی بپردازند تا خدایی ناکرده منجر به سوء استفاده دشمنان و تشویش اذهان عمومی نشوند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...