نسخه چاپی

دست دولت برای حل مشكلات اقتصادی باز است

نیازی به رفراندوم نیست

نماینده مردم رزن با بیان اینكه دولت با انجام نظرسنجی علمی، نظر مردم نسبت به مسائل اقتصادی و سیاست خارجی را دریافته است، گفت: مقام معظم رهبری و مجلس دست دولت را برای حل مشكلات اقتصادی باز گذاشته اند.

به گزارش نما عطاءالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با انتقاد از پیشنهاد اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر برگزاری رفراندوم در خصوص مسائل سیاست خارجی و داخلی، گفت: دولت پیش از این، نظرخواهی علمی در خصوص این موضوعات انجام داده و نظر مردم را می‌داند.

وی گفت: در این نظرسنجی، مردم اولویت مشکلات را مشکلات اقتصادی اعلام کردند و بر این اساس اعتماد مردم به آمریکا از ۳۴ درصد در سال قبل به ۱۲ درصد در امسال کاهش یافته است؛ دولت باید به این آمارها با دقت توجه کند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی طرح موضوعاتی مانند برگزاری رفراندوم را در راستای فرار دولت از زیر بار مشکلات و مسئولیت‌ها خواند و گفت: نیازی به برگزاری رفراندوم نیست، مجلس و مقام معظم رهبری دست دولت را باز گذاشته‌اند تا از هر راهی که می‌خواهند اقتصاد را رشد دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید دولت خواستار تصویب توافقنامه‌ای مانند قرارداد ترکمنچای است که به دنبال برگزاری رفراندوم می‌باشد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...