نسخه چاپی

مسلمانان باید با وحدت خود "داعش" را از بین ببرند

رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: داعش با پشتیبانی قدرت‌های غربی و بر اثر اختلاف بین ملل اسلامی بوجود آمده است و باید با وحدت داعش و هر گروهك تروریستی را از بین ببریم.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی درباره لزوم وحدت بین جوامع اسلامی، با تاکید بر اینکه مسلمین باید محورهای مهم این بیانات را نقشه راه خود بدانند، گفت: قرآن مجید و اهل بیت دو محور وحدت بین مسلمین است و باید در عمل به دستورات این کتاب الهی بیش از پیش کوشا باشیم.

وی افزود: اسلام همیشه مسلمین را به پرهیز از هرگونه اعمال افراطی و خشونت دعوت کرده و خط وسط باید اعتدال و انصاف باشد که اگر این هدف مورد توجه قرار گیرد، وحدت نیز بین مسلمین برقرار می‌شود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه داعش با پشتیبانی قدرت‌های غربی و بر اثر اختلاف بین ملل اسلامی بوجود آمده است و باید با وحدت، داعش و هر گروهک تروریستی را از بین ببریم، اظهار داشت: این خوب نیست که یک کشور اسلامی برای زمین زدن یک کشور اسلامی دیگر دست در دست قدرت‌های شیطانی بگذارد.

اکرمی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که رهبران گروهک تروریستی داعش ادعا می‌کنند که فعلا کاری با آمریکا و اسرائیل ندارند،‌ اینها اگر مسلمان بودند که برادر‌کشی نمی‌کردند، اگر مسلمان بودند کمک می‌کردند تا برادران مسلمان خود به سرزمین‌هایشان برگردند، نه اینکه ملت سوریه را در مرزهای ترکیه آواره کنند.

وی با بیان این مطلب که حقیقتا همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند مسلمانی که وصل به سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا باشد، ضد اسلام و ضد پیامبر است، گفت: وحدت اسلامی، نه یک رؤیا و خیال، بلکه باور و اعتقادی راسخ ریشه گرفته از آموزه‌ها و نصوص قرآنی و روایی است و علما و اندیشمندان اسلامی باید این درس شیرین و لذت بخش الهی را بیاموزند و به آن عمل کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...