نسخه چاپی

روایت فرمانده انقلابی عراق از نقش حاج قاسم در این كشور‬

سپاه بدر یا همان شاخه نظامی مجلس اعلای عراق را آنهایی كه در جریان مبارزات علیه داعش هستند می شناسند. فرماندهی این سپاه را هادی فرحان عبدالله العامری ملقب به هادی العامری برعهده دارد.

به گزارش نما به نقل ازافکارنیوز، شخصیتی برجسته و قوی و شجاع بر عهده دارد که نام اش همچون حاج قاسم سلیمانی لرزه بر تن تکفیری ها و داعشی ها می اندازند.

او که همواره در میدان های سخت مبارزه سربلند بوده خرداد امسال با درخواست نوری المالکی نخست وزیر وقت و فتوای آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق، لباس نظامی به تن کرد و با داعشی ها و تکفیری ها به مبارزه پرداخت و حالا بعد از چند ماه نام اش زبانزد مردم عراق است.

گفت و گو با وی همواره کار دشواری است .

هادی العامری در حاشیه همایش بین اللملی وحدت اسلامی با اصرار فراوان پاسخگوی سوال ما درباره نقش سرلشگر حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست ها و داعشی ها در عراق شد.

هادی العامری فرمانده سپاه بدر عراق در پاسخ گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود، عراقی هم نبود.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که راه مبارزه با داعش چیست اظهار داشت: راه مبارزه با داعش وحدت جهان اسلام و نیروهای مقاومت است.

هادی العماری همچنین در پاسخ به این سوال که ائتلاف ضد داعش آیا توانسته علیه داعش کاری انجام دهد بیان داشت: ائتلاف ضد داعش فقط می خواهد از لوازم جنگی استفاده کند و به همین دلیل پیروز نمی شود. برای پیروزی بر داعش باید در زمین جنگید نه از طریق حمایت آمریکا و گروه ائتلاف.

گفتنی است مردم عراق العامری به شدت حاج هادی العامری را دوست دارند و لبخند او در پاسخ به سوال ما در مورد نقش حاج قاسم سلیمانی نشان می داد او نیز علاقه بسیاری به سرلشگر حاج قاسم سلیمانی دارد.

هادی العامری این روزها زرق و برق دنیا را رها کرده و با پوشیدن لباس نظامی نشان داده برای او وزارت و منصب مهم نیست بلکه برای او اسلام و مردم میهن اش مهم هستند و به همین دلیل با تمام توان در مقابل داعشی ها است.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...