نسخه چاپی

درگیری فیزیكی در مجلس صحت ندارد

نماینده مردم كرج در مجلس هرگونه درگیری فیزیكی در صحن علنی مجلس و میان نمایندگان را تكذیب كرد.

به گزارش نما، عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در روز یکشنبه بیست و یکم دی ماه،‌ آقای علی مطهری سخنانی را در قالب نطق میان دستور بیان کرد. وی تصریح کرد: ایشان در این نطق مطالبی را درباره سران فتنه و برخورد با عوامل فتنه مطرح کرد که آقای ابوترابی‌فرد که در غیاب آقای لاریجانی ریاست صحن علنی را بر عهده داشت،‌ مورد اعتراض واقع شد.

این نماینده مجلس افزود: آقای ابوترابی به صراحت خطاب به ناطق گفت که این اظهارات درباره فتنه و سران فتنه نظم جلسه را برهم می‌زند و به این صورت به ایشان اعتراض کرد. اکبریان بیان داشت: من نیز به عنوان نائب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم دیدم که برای جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی به ایشان تذکر دهم و به این وظیفه قانونی نیز عمل کردم. وی افزود: برخی دیگر از نمایندگان نیز از سر دلسوزی تذکراتی دادند و حتی برای بازگشت آرامش، ریاست جلسه دقایقی تنفس اعلام کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا برخی از رسانه‌ها خبر درگیری فیزیکی بین نمایندگان را مطرح کردند،‌ گفت: هیچگونه درگیری فیزیکی وجود نداشت و من چنین صحنه‌هایی را شاهد نبودم. اکبریان در پایان از رسانه‌ها خواست تا در شرایط حساس فعلی، با دقت بیشتری مطالب را منتشر کرده و از پرداختن به شایعات و مسائل حاشیه‌ای، پرهیز کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...