نسخه چاپی

ورق بورس تهران برگشت

بورس تهران بعد از 12 روز روند ریزشی، امروز پا روی ترمز گذاشت و رنگ سبز خود را مجددا به اهالی تالار شیشه ای نشان داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: بورس تهران بعد از 12 روز روند ریزشی، امروز پا روی ترمز گذاشت و رنگ سبز خود را مجددا به اهالی تالار شیشه ای نشان داد.

بورس تهران بعد از 12 روز سقوط شدید و مداوم امروز روی دیگری از خود نشان داد و مجددا به مدار مثبت برگشت.

ریزش بیش از 4 هزار واحدی شاخص و افت شدید قیمت سهام شرکت‌ها نگرانی‌های زیادی بین سهامداران و مسئولین ایجاد کرد تا جایی که برای رفع این نگرانی جلسات مختلفی بین مسئولین سازمان بورس و اعضای کمیته ثبات بازار سرمایه برگزار شد و رئیس دفتر رئیس جمهور هم در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرد دولت برای بازار سرمایه برنامه داشته و نشانه‌های رونق بورس با این برنامه به زودی نمایان می‌شود.

این اظهارنظرها در فضای پرابهام بورس به سهامدارات تالار حافظ دلگرمی داد و موجب شد تا انگیزه خرید در سهامداران تقویت شود به طوری که در بازار امروز صف‌های فروش به صف های خرید تبدیل شد و قیمتها روند رشد خود را آغاز کردند، در این میان شرکتهای خودرویی بیشترین تقاضای خرید بازار را به خود اختصاص داد.

این اتفاقات باعث شد تا شاخص بورس تهران بعد از مدتها رشد بیش از 300 واحدی را تجربه کرده و تا نیمه معاملات به کانال 65 هزار و 848 واحد برسد.

در بازار امروز اکثر سهام شرکتها مثبت شده و شرکتهای بانکی و خودرویی مانند بانک ملت، صادرات، ایران خودرو، مپنا، بانک تجارت و سایپا بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...