نسخه چاپی

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بندر بوشهر با حضور رئیس جمهور

صبح امروز با حضور رئیس جمهور عملیات اجرایی طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین با حضور دكتر روحانی رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، طرح توسعه بندر بوشهر شامل سه پروژه مختلف است که برای اجرای این پروژه‌ها 5300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد.

پایانه کانتینری، پایانه مواد فله مایع و پایانه چند منظوره سه پروژه طرح توسعه بندر بوشهر است که در جزیره نگین احداث خواهد شد و برای ساخت این سه پروژه 5300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.

پایانه کانتینری که قرار است در جزیره نگین احداث شود 2800 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و ظرفیت 600 هزار TEU کانتینر، و 600 متر طول و 6 دستگاه گنتری گرین دارد، زمان ساخت برای پایانه کانتینری در جزیره نگین 30 ماه در نظر گرفته شده است.

ظرفیت پایانه مواد فله مایع یک میلیون تن و به طول 220 متر است و شامل 180 هزار متر مکعب مخزن و 4 دستگاه لودینگ آرم است که 24 ماه زمان برای ساخت آن در نظر گرفته شده و برای اجرای این پایانه 500 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

بر اساس این گزارش ظرفیت پایانه چند منظوره در جزیره نگین نیز یک میلیون تن و 300 متر طول است که شامل 30 هزار متر مکعب سیلو و 20 هزار SQM انبار است و 30 ماه زمان برای ساخت آن در نظر گرفته شده و کل سرمایه‌گذاری برای این طرح 2 هزار میلیارد ریال است.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...