نسخه چاپی

ورود بسیج به عرصه رسانه داد معاندان نظام را درآورد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی حضور بسیج در عرصه رسانه نمایان شد سر و صدای همان هایی كه بسیج را محدود به یك پادگان می دانستند درآمد.

به گزارش نما به نقل از بسيج پرس،‌ محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بسیج رسانه که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به این مطلب که شکل گیری بسیج بر حسب ضرورت بوده است گفت: ضرورتی که وقتی دشمن چنگ و دندان نشان داد که حاضر به پذیرش به نظامی برآمده از انقلاب اسلامی نیست و باید از تمام دستاوردها و رنج ها و مبارزات یک ملت که در طول ستم شاهی دریافت کرده بود وارد می شد و به فرموده حضرت امام (ره) ملتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج برآمده از آحاد ملت بود و افرادی که در آن وارد شدند تخصص های مختلفی داشتند گفت: این افراد بی آن که بخواهند وجهه پیشینشان تاثیری برخدمت به آب و خاک این کشور بگذارد سر از بسیج و جبهه درآوردند که تا با آن عهدی که با خدا بستند برظالم بشورند و برعهد خود پایبند باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بسیج در دوره ای که نیاز بود سلاح در دست گرفت و وارد جنگ 8 ساله شد و بعد از آن هرکسی به سراغ کار خود رفت اما رنگ بسیجی ای که این افراد پذیرفته بودند از بین نرفت و این ها نمی توانستند ناهنجاری ها را قبول کنند.

وی ادامه داد: اولین زمزمه های بسیجیان بعد از جنگ وقتی به گوش حاکمان آن دوران رسید، عده ای این گونه گفتند که بسیج دوره اش تمام شده و بسیجیان باید به پادگان های خود برگردند و در هیچ عرصه ای ورود پیدا نکنند و از اینجا ناسپاسی ها نسبت به بسیج آغاز شد. بنده یادم نمی رود که بخشی از نشریات داخل همین حرف را زدند که بسیج باید به پادگان ها برگردد و دوره آن تمام شده است و این سخن از زبان نشریات داخلی بود!

صفارهرندی اظهار داشت: وقتی فرمان حضرت امام (ره) برای حضور آحاد ملت در جبهه ها صادر شد کسانی بودند که شاید هنوز با خانواده خود خداحافظی نکرده بودند که خود را در ترمینال ها دیدند که این امر نشان از احساس تکلیف آن ها داشت. همین افراد روزی احساس کردند که باید برای توسعه دانش قدم بردارند و آن قدر جلو رفتند که بسیاری از عرصه های مهم را در نوردیدند و ایران را در صدر برخی از علوم مانند سلول های بنیادین و مسائل موشکی قرار دادند.

وی در همین زمینه افزود: امثال شهید تهرانی مقدم ها به دشمنان فهماندند که اگر آن ها بخواهند در ضربه زدن به ما بی خردی به خرج دهند پاسخ های ما کوبنده و پشیمان کننده است.

صفارهرندی تاکید کرد: اگر قرار است دستاوردهای انقلاب در سینه های کینه ورز مدفون شود بسیج به این فکر افتاد که برای جلوگیری با این امر در عرصه رسانه وارد شود. وقتی حضور بسیج در عرصه رسانه نمایان شد سر و صدای همان هایی که بسیج را محدود به یک پادگان می دانستند درآمد.

وی با بیان اینکه امثال شهید حسن باقری که تخصص آن ها روزنامه نگاری بود به اقتضای زمان به جبهه اعزام شده و اسلحه در دست گرفتند خطاب به سخنان چند روز پیش رئیس جمهور گفت: عزیزانی که امروز تجمع چند تخصص را در یک نهاد عامل فسادی می دانند که حتی ابوذر و سلمان را نیز فاسد می کند چرا آن دوران که شهید باقری ها با تجمیع قدرت و رسانه وارد میدان نبرد شدند سخن نمی گفتند؟! این اشتباه استراتژیک را که برخی از بزرگان در حرف هایشان از سرغفلت می زنند باید اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه شعار نحسی که در روزهای فتنه توسط فتنه گران داده می شد که "بسیجی واقعی همت بود و باکری" افزود: معنی این شعار این است که در دیدگاه این افراد بسیجی فقط مرده اش خوب است و بسیجی زنده خطرناک است. البته روح شهیدان همت و باکری زنده است و آن خط انقلاب را ادامه می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر امروز دیپلمات های ما با وقار پشت میز مذاکره می نشینند به پشتوانه شهیدان وایستادگی های آنان و ملت است گفت: وقتی دیپلمات ما خطاب به آن مردک آمریکایی که ادعاهای مهمل خود را از موضع غرور بیان می کند می گوید که گوشت تنتان در منطقه زیر دندان های ما قرار دارد به اعتبار همت ها و باکری های امروز است. با این حال چرا عده ای امثال شهیدان همت و باکری های امروزی را متهم به فساد می کنند?!

وی بیان کرد: امروز همه آن هایی که دل در گرو این مملکت، نظام و یا انقلاب دارند باید در مقابله جبهه کثیف و جانی بیرونی یک هدف را دنبال کنند که کف توافق آن دفاع از ایران اسلامی است .

وی با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه های داخلی گفت: چرا وقتی در پاریس یک فتنه ای سبب ضربه خوردن گوشه ای از جهان غرب می شود دنیا برای این رسانه ها عزا خانه می شود اما وقتی در داخل کشور جریان هایی معاند به جان این نظام می افتند دغدغه ای برای این افراد به وجود نمی آید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان این مطلب که تنظیمات برخی از افراد داخلی آن قدر که با بیرون آشنا است با داخل هماهنگ نیست فزود: مردم حق دارند از این رسانه ها بپرسند که چرا گاهی از راه پیمایی 22 بهمن که روز ملی ما است و نماد قدرت کشور است تصویری را نشان نمی دهند و این در حالی است که تظاهرات چند هزار نفری در کشورهای اروپایی را پر رنگ جلوه می دهند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...