نسخه چاپی

كشته شدن ۳۲ داعشی در «الرمادی»

معاون رئیس پلیس استان الانبار از كشته شدن ۳۲ عنصر تروریستی داعش در عملیات ۲۴ ساعت گذشته نیروهای ارتش و بسیج مردمی در مناطق مختلف الرمادی واقع در غرب عراق خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از آنکه عملیات گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق در منطقه «بلد» استان صلاح الدین، این نیروها اینک خود را برای عملیات در مرکز استان الانبار و شهر مهم فلوجه آماده کردند.

معاون رئیس پلیس استان الانبار عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که همزمان با آغاز عملیات ارتش و نیروهای مردمی در الرمادی استان الانبار، 32 نفر از عناصر تروریستی داعش از پای درآمدند.

نیروهای داوطلب مردمی که اکنون آموزش های لازم را دیده اند و در چند عملیات پیروزمند مشارکت داشته اند، نیز در این عملیات شرکت دارند.

به گزارش روسیاالیوم، «صلاح الدیلمی» معان رئیس پلیس استان الانبار عراق افزود: نیروهای امنیتی موفق شدند شش نفر از عناصر مسلح را در منطقه «السنجاریه» واقع در شرق الرمادی از پای در بیاورند.

جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز عصر روز گذشته به مواضع عناصر داعش در منطقه وادی السکران در غرب الرمادی حمله کردند که در پی آن 20 نفر از تروریست ها کشته شدند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...