نسخه چاپی

رضایت بازیكن عراق از باخت خفیف مقابل ژاپن

عکس خبري -رضايت بازيکن عراق از باخت خفيف مقابل ژاپن

یونس محمود بازیكن مطرح وپابه سن گذاشته تیم ملی فوتبال عراق گفت: تیم ملی فوتبال عراق مقابل ژاپن كم نیاورد وبازیكنان این تیم نمایش تحسین برانگیزی برابر غول فوتبال آسیا ارایه كردند .

به گزارش نما، وی امروز ( شنبه ) درگفت وگوی تلفنی با شبکه الدوری والکاس قطر یاداور شد که بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق درطول دیدارازلحاظ دوندگی وقدرت بدنی کم نیاوردند و باید گفت که کم تجربگی بازیکنان به دلیل پایین بودن سن آنها موجب شکست عراق در این دیدار شد .


یونس محمود که تنها در 10 دقیقه آخر مسابقه به بازی گرفته شد ، افزود: بازیکنان تیم ملی عراق در این دیدار بارها دروازه ژاپن را تهدید کردند واگر یکی از این فرصت ها به گل تبدیل می شد نتجه دیداربه سود عراق رقم می خورد.

دیدار تیم های عراق و ژاپن از گروه D جام ملت های آسیا، ساعت 12 و 30 دقیقه دیروز ( جمعه ) به وقت تهران در ورزشگاه بریزبین استرالیا برگزار شد و ژاپن موفق شد با تک گل کیسوکه هوندا که در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ، پیروز شود.

یونس محمود عضو نسل طلایی تیم ملی فوتبال عراق درسال 2007 بود و توانست درآن سال به همراه عراق برای نخستین بار جام ملتهای آسیا را بالای سر ببرد.

وی افزود: از نشستن روی نیمک نگران نیستم وحضور 10 دقیقه ای در بازی برای من افتخار بزرگی بود.

یونس محمود که در تیم های قطر،امارات وعربستان بازی کرده است ،اظهار کرد: سرمربی تیم ملی عراق به وی وعده داده است که به محض رسیدن به مرزآمادگی کامل او را در ترکیب اصلی تیم در دیدارهای بعدی قرار خواهد داد .

تیم ملی ژاپن بااین پیروزی 6 امتیازی شد وحضورش به مرحله بعدی این مسابقات تاحدود زیادی قطعی شد .دیدار آینده عراق با فلسطین واردن با ژاپن چهره تیم دوم این گروه را مشخص خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...