نسخه چاپی

گوگل از عینكش ناامید شد

چالش هفته گذشته كه صحنه شكست‌ پی در پی محصولات فناوری بود، دامن گوگل را هم فراگرفت و فاز اول پروژه عینك گوگل با نارضایتی تمام شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فاز اول پروژه جذاب و پوشیدنی عینک گوگل هم در هفته ورشکستگی سونی، بعد از دو سال به اتمام رسید و عملا دستاوردی جز سرافکندگی نداشت.

لقب هفته گذشته را در حوزه فناوری که شاید بهتر باشد "سرافکنده" نامید، موجب شد تا گوگل هم از فاز اول پروژه عینک خود اعلام نارضایتی کند و سرانجام به بازخوردهای منفی کاربرانی که عمر کوتاه باتری، نبود برنامه‌های مناسب و برخی دیگر از چالش‌ها را مطرح کرده بودند، پاسخ مثبت دهد.

این کمپانی بزرگ فناوری در حالی بعد از دو سال فعالیت روی عینک خود، ابراز پشیمانی کرده که قرار است از این پس، تونی فدل (مدیر سابق کمپانی نِست) مدیریت این پروژه را برعهده بگیرد.

البته در ابتدای این دو سال فعالیت، شور و هیجان بسیاری از سوی کاربران برای داشتن نمونه‌ای از این عینک وجود داشت و اخیرا بازخوردهای منفی سر برآورده است.

تونی فدل از این جهت به مدیریت این بخش بزرگ در گوگل درآمده که ظاهرا استعداد خوبی در زمینه خلق ایده‌های ناب دارد. رسالت اصلی هم که بر دوش وی گذاشته شده این است که عینک را به کالایی دلچسب برای مردم عادی جلوه دهد.

وی گفته که روند سابق را بررسی کرده و با رفع نقاط ضعف محصولی جدید را روانه بازار می‌کند که ممکن است با عینک کنونی متفاوت باشد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...