نسخه چاپی

بهترین سلاح در جنگ نرم

رئیس كمیته مساجد ستاد دهه فجر استان البرز مساجد را شایسته ترین سلاح مقاومتی در جنگ نرم عنوان كرد و گفت: ۷۰۰ مسجد در البرز به استقبال برنامه های دهه فجر می روند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید اکبر موسوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران پیرامون تشریح برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر البرز با بیان اینکه مساجد سنگر هستند و انقلاب اسلامی ایران نیز از حرکت های خود جوش مردم در مساجد آغاز شد، اظهار داشت: به طور قطع ارتقا نشر دینی از رسالت های مهم مساجد به شمار می رود و ائمه جماعات با هدایت های خود می توانند به این مهم جهت دهند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به واسطه معیارهای دینی و تعهدات ایمانی مردم شکل گرفت و و زمینه آشتی نسل جوان را با مساجد فراهم کرد زیرا مساجد پایه های فرهنگی کشور هستند و می توانند در سطح جهان نیز پایه گذار اسلام باشند.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان البرز تاکید کرد: اسلام حقیقی از مساجد منتشر می شود و هم اکنون توجه به مساجد و جذب نیروهای جوان به این سنگر می تواند بهترین سلاح مقاومتی در جنگ نرم علیه دشمن باشد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های کمیته مساجد در ایام الله پیروزی انقلاب پرداخت و اعلام کرد: ۷۰۰ مسجد در استان البرز بیش از سه هزار برنامه برای اجرا در این ایام مبارک طرح ریزی کرده اند که تلاوت آیات نور و هدیه آن به روح پر فتوح امام راحل وشهدای انقلاب همراه با برگزاری ۱۰۰ محفل انس با قرآن یکی از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده است.

قرائت سوره مبارکه فجر در شب ۲۲ بهمن

وی افزود: همچنین ۲۰ همایش در خصوص نقش بانوان و جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و امید می رود علاوه بر استقبال از این همایش ها نتایج مثبتی در ارائه نقش ارزنده این دو قشر برای نسل کنونی به ارمغان داشته باشد.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان البرز گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در میان جوانان مساجد، تهیه روزنامه دیواری با موضوعات مرتبط برای نوجوانان، افتتاح کانون ها و کتابخانه ها، دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از زندانیان سیاسی زمان انقلاب، افتتاح خانه های فرهنگ و .... از جمله برنامه هایی است که در این ایام با همت مساجد و جوانان پرشور استان به اجرا درمی آید.

حجت الاسلام موسوی همچنین از قرائت سوره مبارکه فجر در شب یوم الله ۲۲ بهمن در مساجد استان خبر داد و تصریح کرد: در این شب ماندگار علاوه بر قرائت سوره مبارک فجر، گلبانگ الله اکبر و سجده شکر نیز بر بام مساجد انجام خواهد شد.

وی به حضور مسئولان ارشد استانی در ۱۰ مسجد کلیدی و سخنرانی مسئولان کشوری در این مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: جمع آوری عکس مساجد فعال قبل از انقلاب و چاپ بنر برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان البرز در پایان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره پیشتیبان نظام، انقلاب، آرمانهای امام راحل و ولایت فقیه بوده اند و امسال نیز شاهد حضور گسترده و خیره کننده آنان در روز جشن ۳۶ سالگی انقلاب در سراسر ایران اسلامی خواهیم بود.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...