نسخه چاپی

باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات ‌در نقطه صفر مرزی منهدم شد/تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان ادامه دارد

عکس خبري -باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات ‌در نقطه صفر مرزي منهدم شد/تلاش مرزبانان براي دستگيري متهمان ادامه دارد

فرمانده مرزبانی انتظامی كشور از كشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی توسط مرزداران استان كرمانشاه در مرزهای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش نما، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی ثلاث باباجانی حین پایش و کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور، باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را در نقطه صفر مرزی مشاهده کردند.

وی افزود: مرزبانان برای مقابله با قاچاقچیان، بلافاصله به اجرای کمین هدفمند پرداخته و توانستند در عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق سلاح را در مرزهای غرب کشور متلاشی کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه قاچاقچیان که تاب مقابله در برابر مرزبانان را نداشته کوله‌های همراه خود را رها و به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، اظهار داشت: مرزبانان با بررسی کوله‌های رها شده ۳۶ قبضه سلاح جنگی کلت کمری و ۴ قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزها اشراف کامل دارند و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق انواع کالا به کشور می‌شوند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...