نسخه چاپی

بورس تهران از حال رفت!

بورس تهران بعد از یك روز حركت در مسیر افزایشی، از شدت حركت خود كاست و تنها 45 واحد رشد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: بورس تهران بعد از یک روز حرکت در مسیر افزایشی، از شدت حرکت خود کاست و تنها 45 واحد رشد کرد.

بورس اوراق بهادار تهران که در معاملات روز گذشته با افزایش خرید ها و صف های خرید و در نهایت رشد 300 واحدی شاخص مواجه شده بود،در معاملات امروز از شدت حرکت خود کاسته و بی حال شد.

فعالان بازار سرمایه در حالی منتظر نتیجه مذاکرات بوده و اخبار نشست ها را به دقت پیگیری می کنند که در معاملات امروز بر خلاف روز گذشته از میزان فعالیت حقیقی ها کاسته شد و بیشتر حقوقی ها به خرید و فروش سهام پرداختند به طوری که شرکتهای غدیر، ایران خودرو، مخابرات، سایپا، بانک ملت و سرمایه گذاری خوارزمی با افت قیمت های خود مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

اما در بازار امروز نیز همانند روز گذشته صنعت پتروشیمی به دلیل مصوبه اخیر شورای نگهبان در خصوص نرخ خوراک آنها با اقبال سهامداران مواجه شد و شرکتهای پتروشیمی و در صدر آنها هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو، نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی پردیس با رشد قیمت مواجه شده و مانع از افت شاخص شدند.

در بازار امروز شرکتهای بانک سینا،نوسازی و ساختمان تهران و سامان گستر اصفهان از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و کمباین سازی،سیمان تهران و ملی مس بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

همچنین بازار کم رمق امروز از حجم معاملات نیز کاسته شد و در مجموع 321 میلیون سهم به ارزش 88میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه در همان سطح 298 هزار میلیارد تومان متوقف شد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...