نسخه چاپی

آغاز تحركات غیر عادی اسراییل

عکس خبري -آغاز تحرکات غير عادي اسراييل

نیروهای رژیم اشغالگر تحركاتی غیرعادی را در مواضع خود نزدیك مناطق آزاد شده، و در طول جبهه مزارع شبعای اشغالی آغاز كرده اند.

به گزارش نما، پایگاه خبری شبکه العالم (Alalam)، طی گزارشی از تحرکات غیر عادی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.





در این خبر آمده است: خبرنگار شبکه العالم شامگاه یکشنبه تأکید کرد، نیروهای رژیم اشغالگر تحرکاتی غیرعادی را در مواضع خود نزدیک مناطق آزاد شده، و در طول جبهه مزارع شبعای اشغالی آغاز کرده اند.




خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی پروازهای شناسایی خود را بر فراز مزارع شبعا و جولان اشغالی افزایش داده است.





در ادامه این گزارش آمده است: در مقابل نیروهای ارتش لبنان نیز در طول مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی، به حالت آماده باش در آمدند. نیروهای سازمان ملل نیز اوضاع را زیر نظر دارند.




العالم افزود: حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.




در انتهای این گزارش آمده است: حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.



۱۳۹۳/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...