نسخه چاپی

زورگیری خونین از 10 كارگر شهرداری تهران

سه دزد جوان كه اقدام به زورگیری از 10 كارگر شهرداری كرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما، ساعت 3 بيست و سوم دي ماه خبري مبني بر سرقت و زورگيري به ماموران کلانتري 151يافت آباد اعلام شد. بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که ده نفر از تبعه افغاني به واحد مراجعه و اظهار داشتند که ما کارگر شهرداري هستيم و شب ها داخل کانکس استراحت ميکنيم که امروز نيز زمانيکه در حال استراحت بوديم به يکباره 3 نفر ناشناس وارد کانکس شدند و با تهديد قمه و چوب دستي همه مارا ضرب وشتم نمودند و اموالمان را با زور تهديد قمه به سرقت بردند.

روزنامه مردم سالاری نوشت شاکيان اظهار داشتند: اموال به سرقت رفته شامل 3 ميليون تومان وجه نقد و 10 عدد گوشي به ارزش مالي 3 ميليون تومان و چندين عدد لباس و لوازم خوراکي بود که هر سه نفر پس از سرقت متواري شدند. ماموران ضمن اخذ مشخصات سارقان با اجراي طرح مهار موفق شدند سارقان که سه جوان بودند را دستگير و اموال مسروقه را از آنان کشف کردند.

متهمان پس از دستگيري خود را «جمال»، «کيوان» و «ناصر» معرفي کردند و شخصي به هويت «قدرت» به نمايندگي از مالباختگان، شکايت خود را در اين خصوص تنظيم و تحويل ماموران کلانتري داد.

سرهنگ حسين ذکايي خو رييس کلانتري 151يافت آباد درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ايي در اين رابطه تشکيل و متهمان به مقام قضايي ارجاع شدند.
برچسب ها: زورگیری ، کارگران شهرداری ، پلیس ، پارسینه

۱۳۹۳/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...