نسخه چاپی

استقلالی‌ها پیگیر یك پرسپولیسی

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در كمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* هندریک هلمکه غایب تمرین امروز تیم استقلال بود. این بازیکن به دلیل مصدومیت تا 6 هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.کادر فنی تیم استقلال قبل از تمرین امروزدر خصوص این بازیکن با یکدیگر صحبت می‌کردند. امیر قلعه‌نویی نیز برای دقایقی با کادر پزشکی استقلال در این باره به صحبت پرداخت. همچنین اعضای کادر فنی تیم استقلال پیگیر وضعیت همایون بهزادی پیشکسوت پرسپولیس بودند و از نزدیکان تیم سوال می‌کردند وی در کدام بیمارستان بستری است.

* هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال هم امروز در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشت و در تمرین شرکت نکرد.

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. وی در خصوص نحوه تمرینات بدنسازی و هوازی بازیکنان با آنها گفت و گو و اعلام کرد از این هفته وارد فاز سوم آماده سازی می‌شویم و قرار است با برگزاری بازی فردا مقابل راه‌آهن و دوشنبه مقابل ملوان به شرایط بازی برسیم.

* ستار همدانی بعد از 2 روز غیبت در تمرین استقلال امروز خود را به کمپ حجازی رساند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حیدری به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس مثل روزهای گذشته کار ترکیبی انجام دادند. در بخش بعد بازیکنان پشت یکی از دروازه‌ها کار هوازی کردند و در بخش پایانی فوتبال در نیمی از زمین را پشت سر گذاشتند. در این بخش قلعه‌نویی در وسط زمین بر بازی درون تیمی نظارت کرد و زرینچه، بیانی و همدانی نیز در فوتبال درون تیمی به میدان رفتند. سجاد شهباززاده و یعقوب کریمی در فوتبال درون تیمی عملکرد خوبی داشتند و قلعه‌نویی نیز این دو بازیکن را تشویق کرد.

* از تمرین امروز تیم استقلال حدود 50 نفر دیدن کردند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 فردا در دیداری دوستانه در کمپ مرحوم حجازی به مصاف راه‌اهن می‌رود.

۱۳۹۳/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...