نسخه چاپی

تنها حامی داور استرالیایی؛ سرمربی عراق!

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بر خلاف كارلوس كی‌روش از داور استرالیایی دیدار تیمش برابر ایران حمایت كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز گذشته (جمعه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در ضربات پنالتی مغلوب عراق شده و از گردونه رقابت‌ها حذف شد که از دقیقه ۴۳ در پی اخراج بحث‌برانگیز مهرداد پولادی ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد. کارلوس کی‌روش، سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی هم پس از اتمام بازی به شدت از بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی این دیدار به شدت انتقاد کرد.

راضی شنیشل در حمایت از داور مسابقه گفت: به نظرم ایران پس از اخراج بازیکنش سعی کرد روی داور چهارم فشار بیاورد تا داور به یکی از بازیکنان ما هم کارت قرمز نشان دهد. آنها روی چیزی تمرکز کرده بودند که اشتباه بود. ایرانی‌ها باید روی بازی تمرکز می‌کردند. به نظرم تمامی کارت زردهایی هم که داور در این بازی نشان داد، به موقع بودند.

سرمربی عراق با ابراز ناراحتی از مصدومیت علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایران در برخورد با بازیکن تیمش در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: برای تیم ایران احترام خاصی قائل هستم. ایران تیم قدرتمندی است ولی بازیکنان این تیم در بازی برابر عراق تحت‌فشار بودند و این فشار هم از کادر مربیگری به نیمکت تیم‌شان انتقال پیدا کرد.

وی تصریح کرد: ایران خیلی زود با نتیجه یک بر صفر پیش افتاد و باید بازیکنان این تیم با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می‌دادند ولی بازیکنان ذخیره آنها برای شادی گل به زمین ریختند و این اصلاً در شأن مسابقات جام ملت‌های آسیا نیست. آنها باید یه این چیزها بیشتر توجه می‌کردند.

شنیشل در پایان در خصوص دیدار بعدی شاگردانش در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا گفت: ما به کره‌جنوبی احترام می‌گذاریم. کره‌ای‌ها حریف ساده‌ای نیستند و بازی دشواری پیش رو داریم.

۱۳۹۳/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...