نسخه چاپی

حضور ظریف در مراسم درگذشت پادشاه عربستان

عکس خبري -حضور ظريف در مراسم درگذشت پادشاه عربستان

وزیر امور خارجه كشورمان در مراسم درگذشت ملك عبدالله پادشاه عربستان در ریاض حضور یافت.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان لحظاتی پیش در مراسم درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان حضور یافت.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به سوئیس سفر کرده بود، صبح امروز (شنبه) به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم درگذشت ملک عبدالله پادشاه سعودی راهی عربستان شد و لحظاتی پیش در این مراسم حضور یافت.

پادشاه عربستان در بستر بیماری به سر می‌بُرد، بامداد جمعه درگذشت. «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه 90 ساله عربستان چهارشنبه 31 دسامبر، در آخرین روز سال میلادی گذشته، به دلیل مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شده بود.

حسن روحانی رئیس‌ جمهور کشورمان جمعه در پیامی درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان را به دولت، ملت و خاندان سعودی تسلیت گفت.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز جمعه در اظهارنظری درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

وی همچنین اعلام کرد که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شنبه به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم رسمی که در عربستان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

۱۳۹۳/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...