نسخه چاپی

مسئولان عراقی از دوپینگ اطلاع داشتند!

اسناد ارائه شده در جلسه صبح كمیته انضباطی كنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می دهد مسئولان فوتبال عراق از دوپینگ این بازیكن خبر داشتند.

به گزارش نما به نقل از خبرانلاین، اعلام حکم نهایی برای پرونده شکایت ایران از بازیکنی که در لیگ ایران دوپینگ کرده بود و بعد از تراکتورسازی رفت تا فدراسیون ایران نتواند برایش حکمی صادر کند ، باز هم به درازا کشیده شده است. مدارک مشخص فدراسیون فوتبال ایران و البته سند ارائه شده از سوی فیفا نشان می دهد فدراسیون عراق در این پرونده اهمال کرده است. درحالی که عراقی ها تاکید داشتند از دوپینگ این بازیکن اطلاعی نداشتند ، همان اواخر ماه سپتامبر ایمیلی از فیفا گرفته بودند که نشان می داد این بازیکن از مواد نیروزا استفاده کرده. این اتفاق زمانی بوده که علاءعبدالزهرا لیگ ایران را ترک و به تیم الشرطه پیوسته بود.

مسئولان فوتبال ایران که از ارائه گزارش فیفا به عراق مطمئن نبودند با رسمی شدن این سند در نشست صبح مسئولان ای اف سی مسئله را جدی تر دنبال می کنند اما به رغم اثبات تخلف عراقی ها ، همچنان لابی پر قدرت ای اف سی برای حفظ انسجام مسابقات ادامه دارد. دادن رای به کنار گذاشتن عراق از مسابقات تابویی است که ای اف سی با شکستنش مشکل دارد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می گوید:« فعلا فقط باید صبر کرد. شاید تا ۳ ساعت دیگر. » کنفرانس مطبوعاتی بازی کره با یکی از دو تیم عراق و ایران باید ساعت ۱۸:۴۵ برگزار شود و تا آن زمان باید رای نهایی صادر شده باشد.

۱۳۹۳/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...