نسخه چاپی

علی‌‌اكبری: دوستان كمكم كنند با دل خوش از كشتی خداحافظی می‌كنم/ از حضور در MMA راضی‌ام

عکس خبري -علي‌‌اکبري: دوستان کمکم کنند با دل خوش از کشتي خداحافظي مي‌کنم/ از حضور در MMA راضي‌ام

قهرمان پیشین كشتی فرنگی جهان و فایتر این روزهای MMA می‌گوید در پایان دوره محرومیتش از كشتی بدش نمی‌آید یك بار دیگر كشتی گرفته و با دل خوش از این رشته خداحافظی كند.

به گزارش نما، امیر علی‌اکبری در خصوص پایان محرومیتش در کشتی اظهار داشت: ۵ دسامبر ۲۰۲۱ محرومیت من تمام شد. این اواخر که پایان محرومیتم نزدیک بود، به آن فکر می‌کردم، اما هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته‌ام.

وی درمورد اینکه گفته شده قصد بازگشت به کشتی را دارد، گفت: نه، هیچ فکری در این باره نکردم. راستش هیچ تصمیمی نگرفتم. اصلا نمی‌دانم قانون کشتی درحال حاضر به چه شکل است. نمی‌دانم، شاید بخواهم یک کشتی دیگر بگیرم که حکم خداحافظی‌ام از کشتی را داشته باشد، ولی اینکه بخواهم دوباره به کشتی برگردم، اینطور نیست. من تهِ کشتی را دیده‌ام و رغبتی ندارم که دوباره به این رشته برگردم اما بدم نمی‌آید یک بار دیگر کشتی بگیرم و با دلِ خوش از این رشته خداحافظی کنم.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان در خصوص اینکه آیا به فعالیت در عرصه مربیگری کشتی فکر می‌کند؟، خاطرنشان کرد: مربیگری اصلا. این کار با روحیات من سازگار نیست.

وی که سال‌هاست در رشته MMA فعالیت می‌کند، تاکید کرد که کارش را در همین رشته ادامه خواهد داد: من راه طولانی و سختی را در این رشته پشت سر گذاشته‌ام. دنیای MMA آنقدر بزرگ است که باید ششدانگ همینجا باشی. برای اینکه در رشته جدید موفق شوم، خیلی زحمت و درد کشیدم. الان که می‌توانم آن را رو به جلو بروم، نمی‌خواهم به کشتی برگردم و این برای من برگشت به عقب محسوب می‌شود. خصوصا اینکه کشتی از نظر مالی رشته‌ای آماتور است، هرچند امروز با حضور علیرضا دبیر، اوضاع شرایط اقتصادی کشتی‌گیران بهتر شده اما باز هم دنیای MMA متفاوت از کشتی است. فقط اگر شرایط فراهم باشد و دوستان و آنهایی که در کار هستند کمکم کنند، چون من ۶-۷ سال اصلا در کشتی نبودم، دوست دارم یک مسابقه بدهم.

امیر علی‌اکبری با اشاره به اینکه تمرین کشتی در برنامه هفتگی‌اش قرار دارد در خاتمه گفت: هفته‌ای یک بار تمرین کشتی دارم، آمادگی‌ام بد نیست، اما برگشتن به آن دنیا و به گذشته برایم سخت است. از این راهی که در آن هستم، راضی‌ام و اکنون MMA را بیشتر از کشتی دوست دارم. اگر خدا خواست و کمکم کردند، یک کشتی می‌گیرم که با دل خوش بروم، اگر هم نشد، باز هم دلم خوش است چون می‌دانم امروز هر چیزی که دارم، از کشتی است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...