نسخه چاپی

مرده‌ای كه برای 11 نفر یارانه می‌گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادكتول از دستگیری فردی كه برای ۱۱ نفر از اعضای خانواده‌اش شناسنامه جعلی تهیه و به صورت غیرمجاز یارانه دریافت می‌كرد خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ علی‌اکبر اژدری فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اخذ خبری مبنی بر فعالیت فردی که با شناسنامه جعلی اقدام به دریافت یارانه می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی گسترده، ماموران فردی را شناسایی می‌کنند که تبعه خارجی بوده و به صورت غیرمجاز در این شهرستان سکونت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: در تحقیقات گسترده مشخص شد این فرد برای ۱۱ نفر دیگر از اعضای خانواده خود نیز شناسنامه جعلی دریافت کرده و با استفاده از آن یارانه نیز می‌گیرد.

سرهنگ اژدری بیان کرد: پس از شناسایی محل زندگی فرد مورد نظر و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم در محل منزل مسکونی‌اش دستگیر و در بازرسی از محل زندگی متهم تعداد ۱۱ شناسنامه جعلی نیز کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی و در اعترافات خود بیان کرد که شناسنامه اول را از خانواده‌ای خریداری کرده که صاحب اصلی شناسنامه در سال‌های گذشته فوت کرده بود و افراد خانواده شناسنامه وی را باطل نکرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: این فرد پس از خریداری شناسنامه فرد متوفی از خانواده وی، با مراجعه به اداره ثبت احوال و اظهارات خلاف واقع برای ۱۱ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش شناسنامه جعلی دریافت کرده و با آن شناسنامه‌ها اقدام به دریافت یارانه و خدمات دیگر نیز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و طی تشریفات قانونی، شناسنامه‌های مکشوفه برای ابطال به اداره ثبت احوال تحویل شد و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی تحویل شد.

۱۳۹۳/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...