نسخه چاپی

قول كفاشیان برای بازگشت "پولادی"

عکس خبري -قول کفاشيان براي بازگشت "پولادي"

رییس تربیت‌بدنی ستاد كل نیروهای مسلح ضمن تشریح آخرین پیگیری‌ها از وضعیت فوتبالیست‌های متخلف و بازگشت «پولادی» به كشور گفت: آقای كفاشیان شخصا برای بازگشت پولادی به كشور به ما قول داده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار مهرعلی باران‌چشمه در حاشیه اختتامیه ششمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت رسیدگی به ماجرای پولادی و بازگشتش به کشور، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به ما قول داده بود تا پس از پایان جام ملت‌های آسیا نسبت به تعیین تکلیف این افراد اقدام کند و امیدواریم که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قولی که داده‌اند عمل کنند و همانطور که ما در ستاد کل نیروهای مسلح برای خروج این فوتبالیست‌های متخلف و کمک‌شان به تیم ملی تسهیلات ایجاد کردیم، آنان نیز به قول‌ها و وعده‌هایشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه آقای کفاشیان شخصا قول داده‌اند که پولادی به کشور بازمی‌گردد، گفت: همچنین شخص وزیر ورزش نیز شخصا در نامه‌ای کتبی و نیز درخواست تلفنی با سرلشگر فیروزآبادی درخواست کرده بود که این فوتبالیست تیم ملی را همراهی کند که ما نیز با حضور آنان تنها در مسابقات جام ملت‌های آسیا موافقت کردیم.

رییس تربیت‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین درباره علت افت تیم‌های فوتبال نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث افت تیم‌های فوتبال ما شد، همین وقایع رفتن به دنبال کارت‌های جعلی بود. در گذشته بسیاری از فوتبالیست‌ها، دوران سربازی را در تیم‌های نیروهای مسلح می‌گذراندند ولی در یکی دو سال اخیر به دلیل همین وقایع، کیفیت تیم‌ها افت کرد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از متخلفانی که اقدام به دریافت کارت‌های معافیت جعلی کرده بودند، در تیم‌های نیروهای مسلح که خودمان برایشان تعیین کرده‌ایم، مشغول خدمتند.

باران‌چشمه در عین حال افزود: رسیدگی به ماجرای فوتبالیست‌های متخلف همچنان ادامه دارد و مردم مطمئن باشند که ستاد کل پیگیر این موضوع است.

۱۳۹۳/۱۱/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...