نسخه چاپی

تركیب استقلال در بزرگ ترین مسابقه امسال قلعه نویی

امید ابراهیمی، جاسم كرار، خسرو حیدری در كنار میلاد نوری كمربند خط میانی آبی ها را در مقابل اصفهانی ها تشكیل خواهند داد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، پس از پیوستن وحید طالب‌لو به استقلال و حضور محسن فروزان در اردوهای تیم ملی این شائبه به وجود آمد که ممکن است طالب‌لو در دیدار مقابل سپاهان به میدان برود، اما کادر فنی تیم استقلال قصد دارد از فروزان در بازی روز جمعه استفاده کند.



با توجه به تمریناتی که کریم بوستانی، با فروزان انجام داد به نظر می‌رسد این دروازه‌بان در دیدار مقابل سپاهان فیکس خواهد بود و طالب‌لو از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد.



امیر قلعه‌نویی وقتی اعلام کرد امیرحسین صادقی باید برود و فضای تازه‌تری را تجربه کند کسی این حرف را چندان جدی نگرفت تا اینکه سرمربی استقلال در روزهایی که این بازیکن همراه تیم ملی بود از بازیکنی به نام حسینی به‌عنوان یکی از مدافعان جدید یاد کرد.



با توجه به اینکه قلعه‌نویی صراحتا از این بازیکن جوان یاد کرده، می‌شود انتظار داشت که در ترکیب استقلال قرار بگیرد و احتمالا مقابل سپاهان بازی کند. البته استقلال بازی ساده‌ای پیش‌رو ندارد که قلعه‌نویی بخواهد به این راحتی‌ها ریسک بازی دادن به بازیکنی جوان را به جان بخرد و از حسینی بهره بگیرد.



احتمال دارد مانند بازی‌های نیم‌فصل نخست که گاهی محمدرضا خرسندنیا در ترکیب خط دفاع قرار می‌گرفت، این بار هم او در کنار عمران‌زاده زوج خط دفاع را تشکیل دهد.



ظاهرا وضعیت مگویان هم هنوز مطلوب نیست و این بازیکن نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ضمن اینکه نباید غیبت هاشم بیگ‌زاده را نیز فراموش کرد. این بازیکن هم هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است و پس از مصدومیتی که در تمرینات تیم ملی در استرالیا داشت تازه چند روزی است دویدن را آغاز کرده و بعید است که قلعه‌نویی این مدافع ملی را در ترکیب اصلی قرار دهد.



شاید تنها بشود هاشم را روی نیمکت قرار داد و در صورت نیاز دقایقی به او بازی داد اما برای بازی 90 دقیقه‌ای اصلا نباید حسابی روی این بازیکن باز کرد.



بزرگترین ابهام ترکیب استقلال در بازی با سپاهان در نقطه دفاعی است. استقلال در ناحیه دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است که باید با همین وضعیت مقابل سپاهان قرار بگیرد. سپاهانی که خط دفاعش را هادی عقیلی و عبدا... کرمی تشکیل می‌دهند و در دو جناح نیز احسان حاجی‌صفی و وریا غفوری را در اختیار دارد.



رضا عنایتی یكی از بازیكنانی است كه می شود حضورش در تركیب اصلی را قطعی دانست. دیگر بازیكنی كه برای استقلال به میدان خواهد رفت میلاد نوری است، بازیكنی كه در پیكان نمایش مطلوبی داشته و از ظرفیت كافی برای برآورده ساختن انتظارات فنی برخوردار است.



بدین ترتیب امید ابراهیمی، جاسم كرار، خسرو حیدری در كنار میلاد نوری كمربند خط میانی آبی ها را در مقابل اصفهانی ها تشكیل خواهند داد.



باید دید در روزی که دو تیم نیاز شدید به امتیاز دارند، خط دفاع کدام یک موفق‌تر خواهد بود و آیا استقلال می‌تواند بعد از هفته‌ها تعطیلی با بردی شیرین، 3 امتیاز این بازی را مال خود کند یا خیر.



آنچه امتیاز این بازی را به سوی تیم برنده سوق می‌دهد این است که ابتدا خط دفاعش بی‌نقص و بدون اشتباه باشد که از استقلال به‌عنوان میزبان بازی و یکی از تیم‌های پرطرفدار چنین انتظاری می‌رود.



* دروازه بان:

محسن فروزان



* مدافعان میانی:

محمدرضا خرسندنیا و حنیف عمران زاده



* مدافعان كناری:

میلاد فخرالدینی و یعقوب كریمی



* خط میانی:

میلاد نوری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و جاسم كرار



* خط حمله:

رضا عنایتی و سجاد شهباززاده

۱۳۹۳/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...