نسخه چاپی

بازیكن مصدوم استقلال با الاهلی قرارداد بست!

عکس خبري -بازيکن مصدوم استقلال با الاهلي قرارداد بست!

هنریك هلمكه هافبك آلمانی - برزیلی استقلال كه گفته می‌شد قراردادش با آبی‌پوشان به خاطر مصدومیت فسخ شده با قراردادی ۵/۳ ساله به تیم الاهلی مصر پرافتخارترین تیم آفریقا پیوست و با این تیم تمرین كرد!

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، هنریک هلمکه هافبک آلمانی - برزیلی استقلال که گفته می‌شد قراردادش با آبی‌پوشان به خاطر مصدومیت فسخ شده با قراردادی ۵/۳ ساله به تیم الاهلی مصر پرافتخارترین تیم آفریقا پیوست و با این تیم تمرین کرد!

باشگاه الاهلي مصر در خصوص اخبار منتشر شده در ايران مبني بر مصدوميت اين بازيكن نيز اعلام كرد: پس از معاينات دقيق تيم پزشكي باشگاه مشخص شد كه آسيب غضروف زانوي هلمكه بسيار جزئي بوده و تأثيري بر فعاليت فني اين بازيكن ندارد و حتي اگر اين بازيكن زانوي خود را جراحي كند، بيشتر از ۳ هفته از ميادين دور نخواهد ماند.

علا عبدالصادق مدير باشگاه الاهلي در اين مورد گفت: مصدوميت هلمكه به هيچ وجه جدي نيست و شايد در آينده فقط نياز به يك آرتروسكوپي ساده داشته باشد. اين در حالي است كه هلمكه به دليل مصدوميت جدي از فهرست باشگاه استقلال تهران كنار رفت و گفته مي‌شود اين بازيكن ۲۷ ساله تنها براي چند روزي كه در عضويت آبي‌پوشان ايراني بود، ۵۰ هزار دلار نيز دريافت خواهد كرد.

هلمكه: دليل جدايي‌ام از استقلال مصدوميت نبود!
هنريك هلمكه هافبك برزيلي - آلماني كه بلافاصله پس از فسخ قرارداد با استقلال به تيم الاهلي مصر پيوست در مصاحبه‌اي گفت: دليل جدايي من از استقلال ايران به هيچ وجه مصدوميت نبود و دلايلي داشت كه ترجيح مي‌دهم آن را فاش نكنم. من از پيوستن به الاهلي مصر به عنوان پرافتخارترين تيم آفريقا خوشحالم و يك گام بزرگ در زندگي حرفه‌اي من محسوب مي‌شود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...