نسخه چاپی

قهرمان آرژانتین به دنبال گارد ایرانی

یك باشگاه آرژانتینی به دنبال جذب مهدی كامرانی، گارد راس تیم ملی بسكتبال ایران است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در حالی که مهدی کامرانی به تازگی رقابت‌هایش در لیگ چین را به پایان رسانده، یک تیم باسابقه آرژانتینی برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده و مذاکرات اولیه دو طرف نیز آغاز شده‌ است.

کامرانی که این فصل در تیم جیانسو تنگشی چین به میدان رفت، پس از عملکرد خوبی که در جام جهانی، بازی‌های آسیایی و لیگ چین داشت، مورد توجه این تیم آرژانتینی قرار گرفته است.

"پنارول"، یکی از باشگاه‌های باسابقه آرژانتین که سابقه دو قهرمانی در لیگ بسکتبال این کشور را دارد برای جذب مهدی کامرانی تمایل نشان و به طور رسمی پیشنهاد داده است. این تیم دو بار هم قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی شده و در این فصل هم به دنبال تکرار این عناوین است. پنارول در صورت قهرمانی در آمریکای جنوبی به مصاف قهرمان لیگ اروپا در جام اینترکانتینانتال می رود.

این تیم هم اکنون در صدر کنفرانس جنوب آرژانتین قرار دارد. از جمله بازیکنان سرشناس این تیم می‌توان به گیدنز، بازیکن سابق بوستون، آدریان بوکیا، ملی پوش سابق آرژانتین و گابریل فرناندز، سنتر تیم ملی این کشور اشاره کرد.

آیدین دیانت، مدیر برنامه‌های مهدی کامرانی گفت: رقابت‌های مهدی کامرانی در چین به پایان رسیده و او سه شنبه به ایران بازمی‌گردد. این باشگاه آرژانتینی نیز پیشنهاد رسمی اش را به ما اعلام کرده و اکنون مذاکرات ادامه دارد. هنوز به توافق کامل نرسیدیم اما شرایط مذاکره مطلوب است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...