نسخه چاپی

طبق آمار صهیونیست‌ها؛

۴۵ درصد یهودیان جهان ساكن سرزمین های اشغالی هستند

عکس خبري -?? درصد يهوديان جهان ساکن سرزمين هاي اشغالي هستند

بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره مركزی آمار رژیم صهیونیستی، نزدیك به ۷ میلیون یهودی(صهیونیست) از جمعیت كل یهودیان جهان، در اراضی اشغالی فلسطین زندگی می كنند.

به گزارش نما به نقل از تایمز اسرائیل، اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی می‌گوید که طبق آخرین سرشماری، تعداد ۱۵.۲ میلیون یهودی در سراسر جهان زندگی می‌کنند که از این تعداد ۶.۹ میلیون (صهیونیست) ساکن سرزمین‌های اشغالی هستند.
طبق اعلام سازمان مذکور، یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۴۵ درصد از جمعیت یهودیان جهان را تشکیل می‌دهند. ۵.۴ میلیون نفر از آنها متولد اراضی اشغالی هستند، در حالی که ۱.۵ میلیون نفر دیگر در خارج از این سرزمین‌ها متولد شده اند.

بعد از سرزمین‌های اشغالی بیشترین جمعیت یهودی در آمریکا ساکن هستند که به گفته اداره آمار رژیم صهیونیستی ۶ میلیون یهودی را شامل می‌شود و پس از آن فرانسه با ۴۴۵ هزار نفر، کانادا با ۳۹۳ هزار نفر، انگلیس با ۲۹۲ هزار نفر، آرژانتین با ۱۷۵ هزار نفر و روسیه با ۱۵۰ هزار نفر در مراتب بعدی قرار دارند.

سازمان مذکور می‌افزاید که آلمان و استرالیا هر کدام ۱۱۸ هزار یهودی دارند. طبق اعلام این سازمان، ارقام ذکرشده مربوط به پایان سال ۲۰۲۰ است.

صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی با اشغال خانه‌های فلسطینیان رژیم جعلی خود را در سال ۱۹۴۸ بنیان نهادند.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...