نسخه چاپی

ارتباط مردم با رئیس جمهور و هیئت دولت با شماره 111

استاندار اصفهان گفت: سامانه۱۱۱ به عنوان محور اصلی ارتباط مردم با رئیس جمهور و هیئت دولت از ۲۴ ساعت قبل از سفر تا ۲۴ ساعت بعد از سفر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت مشكلات مردم است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در بازدید از سامانه الکترونیکی ۱۱۱، گفت: یکی از اصلی ترین اهداف سفر ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید ارتباط مردمی و رسیدگی به مشکلات و مسائل استان است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در سفرهای قبلی هیئت دولت به استان مردم از طریق نامه به بیان مشکلات خود می پرداختند، افزود: این کار با مشکلاتی همراه بود و علی رغم وجود سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی در دوره های گذشته این سامانه فعالیت چندانی نداشت.

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید سامانه ۱۱۱ محور اصلی ارتباط مردم با رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گرفته است و پیش بینی شده بیش از ۹۰ درصد از ارتباطات از طریق این سیستم انجام شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ۲۵۰ اپراتور آماده پاسخگویی است، تصریح کرد: مردم می توانند به صورت ۲۴ ساعته با این سامانه تماس گرفته و نیازها و خواسته های خود را مطرح نمایند.

رسول زرگرپور اضافه کرد: در موارد کاملا اضطراری طی یکی دو روز پیگیری ها و پاسخ درخواست ها انجام می پذیرد و اگر مورد اضطراری نباشد حداکثر ظرف ۲۰ روز پاسخ داده می شود.

زرگرپور خاطر نشان کرد: این سامانه یک سیستم کاملی است و از مجموعه وسیعی تشکیل شده و ارتباط کاملی را با مردم برقرار می کند.

استاندار اصفهان یادآور شد: علی رغم اینکه توصیه نمی شود ولی اگر معدودی از افراد نتوانستند با این سامانه ارتباط برقرار نمایند می توانند نامه خود را در زمان حضور رئیس جمهور در میدان امام(ره) به هلال احمر مستقر در این مکان تحویل دهند.

مدیر ارشد استان در پایان اعلام نمود: سامانه ۱۱۱ از ۲۴ ساعت قبل از سفر تا ۲۴ ساعت بعد از سفر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت مشکلات و نقطه نظرات مردم هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...